این مرد سخن می گوید، افشاگری های محمود باقری خطیبانی ادامه دارد!

در پی ماجراهایی که در چند ماه اخیر در حوزه شهرداری و شورای شهر اتفاق افتاد، محمود باقری خطیبانی نائب رییس شورای شهر، وعده بیان یکسری از مسائل پشت پرده در خصوص شهردار منتخب را داده بود.

این مرد سخن می گوید، افشاگری های محمود باقری خطیبانی ادامه دارد!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از گیلان نو، پس از وعده محمود باقری خطیبانی در خصوص افشاگری یک سری از مسائل پشت پرده، هفته نامه طاهر مطالبی از قول شهردار رشت مبنی بر اینکه “آمده ام تا با رانت خواری مبارزه نمایم” را منتشر کرد.

در همین راستا محمود باقری یادداشتی را ارسال کرده است که از نظر می گذرانید: اخیراً پس از عرایض قبلی اینجانب مبنی بر اینکه افشاگری هایی در راه است، ظاهراً برخی به حساسیت موضوع واقف نبوده و هنوز مست قمار انتخابات شهردار می باشند و تصورشان این است که واقعاً پیروز گشته اند و گفتند که چرا شفاف سازی نمی کنم! البته بنده نمی دانستم اینقدر تشنه شفافیت هستند!

حال که چنین است توجه خوانندگان عزیز را به چند نکته جلب می نمایم؛

۱. آیا در خصوص تخلف ساختمانی فردی به نام «سید … » در امین الضرب اطلاع دارید؟ آیا می دانید این فرد در رشت و ماسال با چه کسی در ارتباط است؟!

۲. ساختمانی با تخلفات ساختمانی فراوان در بلوار دیلمان، خیابان آذر اندامی احداث شده است که به تازگی پرونده این تخلف به کمیسیون ماده ۱۰۰ فرستاده شده است، آیا می توانید حدس بزنید این ساختمان متعلق به چه کسی است؟ جالب است بدانید درخواست صدور این پروانه به نام …. بوده است، اما بعدها پروانه به نام شخص دیگری صادر گردید!! جالب توجه آن است که شهردار وقت منطقه ۱ که پرونده این تخلف را اماده و راهی کمیسیون ماده ۱۰۰ نمود، چندی پیش عزل گردید!

۳. سرانجام شائبه ارتشاء در شورای دوره سوم “قضیه ۴۰۰ میلیون تومان!” چه شد؟!

۴. فعالیت یک رستوران و پلمپ چندین باره آن توسط نیروی انتظامی بخاطر عدم رعایت شئونات اسلامی را که دیگر همه می دانند. رستورانی که پاتوق برخی افراد مرفه و معلوم الحال بوده است.

۵. راستی قضیه دانشگاه شریف و مناقصات مربوط به آن چه بود؟ همان ها که بارها برای شفافیت مالی در خصوص آن به شهرداری نامه زدم و نتیجه ای نگرفتم.

۶. ممکن است شهرداری رشت برای ایجاد شفافیت و محرم دانستن مردم اسناد مربوط به هزینه کردهای ساختمان میدان گیل و چگونگی قراردادهای آن را منتشر کند؟! اگر تخلفی در این خصوص وجود دارد، از نهادهای نظارتی درخواست می کنم عاملان پشت پرده آن را به مردم معرفی نماید.

۷. اگر بگوییم در شرایطی که هنوز اجرای پروژه مترو توسط شورای عالی حمل و نقل و ترافیک تصویب نگردیده بود و هنوز هم نشده است و شاید هرگز نشود، اجرای قراردادهای ژئوتکنیک و نقشه برداری مربوط به مترو که چندین میلیارد خرج روی دست شهرداری گذاشت، منطقی بوده است، چه می گویید؟! حتما می خواهید بدانید چه کسی این قراردادها را امضا کرده بود!

چشمان مان را باز کنیم، همکاران شورا نشین!! زمان خیلی از چیزها را دوباره اثبات خواهد کرد! حال اگر باز هم شفاف سازی می خواهید و این کفایت نمی کند باید به موارد عدیده ای از جمله فعالیت های پشت ساختمان هاکوپیان و ارتباط با دکتر معروف در ماسال مطالبی ارائه کنم.

این داستان ادامه دارد….

زباغ رعیت ملک خورد سیبی                    غلامان برکنند درختان را ز بیخ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مریدانی
قابل توجه آقای باقری اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی بر آورند غلامانش ریشه را از بیخ
در حاشیه