طوماری از کمیسیون فرهنگی شورای رشت استعفا داد

هادی طوماری دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از دبیری این کمیسیون استعفا داد.

طوماری از کمیسیون فرهنگی شورای رشت استعفا داد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی هشت دی نیوز، هادی طوماری که از بهمن ماه ۹۳ با رأی اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب و منصوب شده بود از دبیری کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت استعفا داد.

طوماری آبان ماه ۹۳ نیز از حوزه مشاور عالی رسانه‌ای شورای رشت استعفا داده بود.

وی که مدتی به صورت افتخاری و بدون هیچگونه قرارداد مالی با شورای شهر رشت همکاری می‌کرد پس از گذشت سه ماه از استعفایش از حوزه مشاورعالی رسانه‌ای شورای رشت به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی انتخاب شد که امروز از این سمت خود نیز به صورت رسمی کناره‌گیری و در نشست ظهر امروز کمیسیون نیز غیبت کرد.

جدایی طوماری از شورای شهر رشت قطعی بوده و استعفای وی نیز باید در صحن کمیسیون طرح و مورد پذیرش قرار گیرد که در صورت موافقت یا عدم موافقت با استعفا، بر اساس شنیده‌های موثق وی دیگر قصد بازگشت به شورا را ندارد.

به گزارش ۸ دی نیوز، مشاور و دستیار ویژه رئیس خانه مطبوعات ایران،مدرس دوره‌های آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مدیرمسئول و سردبیر نشریه دانشجویی مفاز، برگزیده بیش از۱۵ جشنواره‌های فرهنگی و رسانه‌ای، داور جشنواره بین المللی مطبوعات رضوی(ع)، دانش آموخته دوره مبانی اندیشه اسلامی، انتشار ۱۸ مقاله تخصصی در حوزه سواد رسانه‌ای، آسیب شناسی فرهنگی، جنگ نرم و …، عضو جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان، دانش‌آموخته ممتاز تربیت مدرس روزنامه نگاری، مدرس دوره‌های ضمن خدمت روابط عمومی در استان گلستان، دبیر جشنواره فجر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان، مسئول بسیج دانشجویی تالش، عضو شورای فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی تالش و بندرانزلی، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان تالش، قائم مقام مدیرمسئول و سردبیر نشریه فرهنگی و ورزشی ندای توسعه و مشاور رسانه‌ای و فرهنگی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، خبرنگار خبرگزاری‌های نسیم آنلاین، فارس و سرپرست تسنیم گیلان تنها بخشی از فعالیت‌های علمی و اجرایی و مشاوره‌ای هادی طوماری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
0010101010010101010101010101010101
چه ضایعه بر امت حزب الله شهر رشت با استعفاء ایشان رقم خود باید عزاء عمومی اعلام شود. . . . . . . بس کنید این اخبار بی معنی رو ما در همین شهر هزاران فعال فرهنگی داریم که توانایی آنها در فکر ، اجراء و ایجاد تحول سر تر از طوماری و طوماری هاست امسال طوماری فقط جهت اشغال پست و نیات دیگر وارد همچین عرصه هایی می شوند و همینکه به نیت شخصی خود نمی رسند استعفاء می هند.
مهدی
عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب!!! با این خبر کم ارزش وقت مخاطب رو نگیرید. طوماری کیه دیگه
در حاشیه