نجات شبانه کودک سه ساله در جنگل+ عکس

کودک سه ساله ای در شهرستان سیاهکل نیمه های شب در حالیکه پدر و مادرش در خواب بودند از خانه خارج شد و در میان علفزارهای حاشیه رودخانه در معرض سگ های ولگرد قرار گرفت.

نجات شبانه کودک سه ساله در جنگل+ عکس

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از درسیاهکل، کودک سه ساله ای در شهرستان سیاهکل نیمه های شب در حالیکه پدر و مادرش در خواب بودند از خانه خارج شد و در میان علفزارهای حاشیه رودخانه در معرض سگ های ولگرد قرار گرفت.
این کودک که گرفتار سگ های ولگرد و گربه ها شده بود گریه امانش نمی داد اما صدای پارس سگ ها از صدای ناله و التماس های کودکانه اش بلندتر بود و اجازه نمی داد صدایش به گوش والدینش برسد.
این درحالی بود که اکیپ عملیاتی پلیس شهرستان سیاهکل در آن حوالی در حاشیه جاده ای در حال گشت زنی بودند که با شنیدن صدای پارس سگ های ولگرد و همچنین گریه کودک ، سریعا خود را به محل واقعه رساندند.
این کودک خردسال که دیگر تاب و توان نداشت در آغوش گرم نیروهای پلیس آرامش گرفت و به خواب رفت. گفتنی است، ماموران این کودک ۳ ساله را که زخمی شده بود سریعا به درمانگاه رساندند، لازم به ذکر است، ماموران پس از چند ساعت جستجو والدین کودک را شناسایی و فرزندشان را بازگرداندند و نیز پدر و مادر این کودک با مشاهده فرزندشان تشکر و قدردانی خود را به پلیس اعلام کردند.

IMAGE31381752215005

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه