طرح تصویب توافق نهایی هسته‌ای در کنگره آمریکا بهانه‌جویی بیش نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رغبت آمریکا برای ارتباط با ایران و حل مسئله هسته‌ای بسیار زیاد است و این قبیل اقدامات سنا برای تصویب توافق نهایی هسته‌ای در کنگره آمریکا بهانه‌جویی بیش نیست.

طرح تصویب توافق نهایی هسته‌ای در کنگره آمریکا بهانه‌جویی بیش نیست

به گزارش هشت دی نیوز، صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی به طرح سنای آمریکا برای تصویب توافق نهایی هسته‌ای ایران و ۵+۱ در کنگره آمریکا اشاره کرد و با تاکید براینکه این قبیل اقدامات بهانه‌جویی بیش نیست، اظهار داشت: رغبت آمریکا برای ارتباط با ایران و حل مسئله هسته‌ای بسیار زیاد است چراکه این کشورها به قدرت ایران پی برده‌اند و می‌دانند پیروزی از آن ایران است.

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، تحریم‌ها و تهدیدهای غربی‌ها آغاز شد، تصریح کرد: اگر هرکشور دیگری را به این میزان تهدید و تحریم می‌کردند، قطعا آن کشور به زانو درمی‌آمد اما آنها دیدند که تهدیدات و تحریم‌هایشان در جمهوری اسلامی ایران به فرصت تبدیل شد لذا آنها از این فرصت‌هایی که پیش آمده، باخبرند و هراس دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: غرب و آمریکا از جمهوری اسلامی و فعالیت‌های هسته‌ای ایران هراسی ندارند بلکه از فرصت‌هایی که برای ایران به دست آمده و از آنها به نحو احسن استفاده کرده، می‌ترسند و در هراسند.

نعیمی‌رز با تاکید براینکه ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است، گفت: غربی‌ها برای برقراری رابطه با ایران اشتیاق دارند و منتظرند تنش‌هایی که طی این ساله‌ها وجود داشته، از بین بروند.

وی برهمین اساس تصریح کرد: هراز چندگاهی که بین ایران و ۵+۱ صحبت از توافق می‌شود، برخی از آمریکایی‌ها که از کشورهای حاشیه‌ای بخصوص رژیم صهیونیستی تاثیرپذیرند، برای اینکه اسرائیل به آنها نگوید، برای رابطه با ایران فرش قرمز انداختید و برای اینکه رژیم صهیونیستی را راضی نگه‌دارند، نق‌زنی کرده و بهانه‌جویی می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مینی براینکه در هر حال ما پیروزیم، گفت: مقام معظم رهبری مسایلی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم لذا طبق فرمایش رهبری، پیروزی از آن ماست و اینگونه اقدامات غربی‌ها تنها بهانه‌جویی است./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه