بهزیستی گیلان نذورات مردمی در عید قربان را جمع‌آوری می‌کند

مدیرکل بهزیستی گیلان از جمع آوری نذورات عید قربان و توزیع در میان نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

بهزیستی گیلان نذورات مردمی در عید قربان را جمع‌آوری می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، کیانوش کوچکی‌نژاد عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: تمامی اداره‌های بهزیستی شهرستان‌‌ها و موسسات خیریه تحت نظارت استان آماده دریافت نذورات عید قربان هستند.

وی همچنین به دریافت  مجوز ۵۶ موسسه خیریه از بهزیستی برای فعالیت در استان اشاره کرد و اظهارداشت: آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت، آسایشگاه معلولان ذهنی غرب گیلان در صومعه سرا، آسایشگاه سالمندان لاهیجان و آسایشگاه معلولان ذهنی امام رضا علیه السلام در رودسر از بزرگترین موسسات خیریه در گیلان هستند.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: انفاق، صدقات و خیرات به دلیل  امر پروردگار، نشان وارستگی از مال و همخونی و همدلی با محرومان است.

وی افزود: بزرگداشت عید قربان تعظیم شعائری است که از ابراهیم خلیل و مناسک و سنن این پیامبر خدا به یادگار مانده است.

کوچکی‌نژاد اظهارداشت: اگر عید قربان موسم نذر و نیاز و اطعام و احسان و کمک به تهیدستان و محرومان است این نیز جلو‌ه‏ای از سلوک ابراهیمی است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۷۲ هزار مددجو و معلول زیر پوشش بهزیستی گیلان هستند، اذعان داشت: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان یادآورشد: خدمت به محرومان و نیازمندان یکی از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادت‌ها و سنت پیامبراکرم و ائمه هدی علیه السلام است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه