برای اولین بار دیدم که معارفه شهردار در استانداری انجام شود/ دست پاچگی برای چه بود!؟

نائب رئیس شورای شهر رشت گفت: برای اولین بار دیدم که معارفه شهردار در استانداری انجام شود آیا ما در شورا و شهرداری سالنی نداشتیم و یا ما دست پاچه بودیم که زودتر این کار را انجام دهیم.

برای اولین بار دیدم که معارفه شهردار در استانداری انجام شود/ دست پاچگی برای چه بود!؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، محمود باقری خطیبانی در نود و یکمین جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به معارفه شهردار رشت در استانداری گفت: برای اولین بار دیدم که معارفه شهردار در استانداری انجام شود آیا ما در شورا و شهرداری سالنی نداشتیم و یا ما دست پاچه بودیم که زودتر این کار را انجام دهیم.

نائب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه برخی سایتها در غباب من مطالبی زدند که غائب جلسه معارفه شهردار بودم ، ابراز نمود: علت عدم حضور بنده در آن جلسه این بود که در مکه معظمه و زیارت خانه خدا حضور داشتم.

باقری خطیبانی با تاکید بر اینکه از رای ندادن به ثابت قدم پشیمان نیستم، بیان نمود: اگر عملکرد شهردار خوب باشد از وی تشکر و حمایت خواهم کرد و در غیر اینصورت به انتقاد می پردازم.

وی با تاکید بر اینکه باید با رفاقت و همدلی کارها را پیش ببریم ،افزود: نباید باب میل و سیاست دنیوی گروهی عمل کنیم.

نائب رئیس شورای شهر با بیان اینکه دوستان ما را از سلام علیک با من منع می کنند گفت: می گویند چرا با دشمنان ما سلام علیک می کنید این کوچک بودن و معلولیت فکری و ذهنی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر اختلاف نظری است حفظ حرمت ها واجب است، تصریح کرد: باید صداقت و درستی را در رفتارمان داشته باشیم.

باقری خطیبانی با بیان اینکه من از ریاست شورا خواستم تا پاداش مدیران شهرداری را پی گیری کند؛ تصریح کرد: رفتگران سنوات خود را نگرفته اند آنگاه مدیران شهرداری در سه گروه پاداش گرفته اند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کارگران شهرداری خاطرنشان کرد: بیمه تامینی اجتماعی کارکنان شهرداری با مشکل روبروست من به سرپرست شهرداری بارها تذکر دادم به رفتگران توجه کند.

خطیبانی تاکید کرد: من حرفم را خیلی ساده و دهاتی و گیل مردی میزنم من هنوز گرمی خون شهدا را در دست خود احساس می کنم مرزبندی ها را باید کنار بگذاریم و برای مردم خدمت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بلوری
جناب باقری این افشاگریها واسناد ومدارک شما در رابطه باشهردار به کجا رسید.ظاهرا همه کشک بود.بنظر میرسد هرچه شما در سفر زیارتی بیشتر باشید کارها خوبتر پیش میرود.با حضور شماست که اختلال در کارها ایجاد میشود.
در حاشیه