این عدالت نیست که به سیاهکل مانند شهرستان های دیگر رسیدگی بشود

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: از طرف شما مردم از انصاری خواستم که دولت نگاه ویژه به مردم مظلوم، خوب و با فرهنگ سیاهکل انجام بدهد و این گفته ها مبالغه آمیز نیست.

این عدالت نیست که به سیاهکل مانند شهرستان های دیگر رسیدگی بشود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی سیاهکل، ضمن تشکر از سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به گیلان و حضور فرستاده ویژه وی درسیاهکل اظهار داشت: بدون اینکه در گیلان ادارات، مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند، مردم در استقبال از رئیس جمهور حضوری بی سابقه داشتند.

 

وی افزود: استاندار پیغام داده که از شما مردم تشکر کنیم و نماینده ولی فقیه نیز از حضور مردم تشکر کرده است.

 

امام جمعه سیاهکل با اشاره به حضور معاون امور مجلس رییس جمهور در مسجد جامع و برگزاری قسمتی از جلسه شورای اداری در آن گفت: از طرف شما مردم از انصاری خواستم که دولت نگاه ویژه به مردم مظلوم، خوب و با فرهنگ سیاهکل انجام بدهد و این گفته ها مبالغه آمیز نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ادامه داد: عده ای در سال های دور کاری درسیاهکل انجام داده اند و نباید کارهای آنها به نام این شهرستان نوشته بشود.

 

وی خطاب به دولت گفت: می بایست با ساختن زیرساختها به صورت عملی از مردم تشکر بشود. در حضور انصاری نیز اعلام کردم که دولت می بایست نگاه ویژه ای به سیاهکل داشته باشد. این عدالت نیست که به سیاهکل مانند شهرستان های دیگر رسیدگی بشود؛ بلکه می بایست به شهرستان هایی که محرومتر هستند نگاه ویژه تری بشود.

 

خطیب جمعه سیاهکل با اشاره به مشکل بیکاری جوانان سیاهکلی تأکید کرد: جوان ها می گویند که ما داریم سرخورده می شویم و دولتمردان می بایست با ایجاد اشتغال برای جوانان؛ تشکر عملی از مردم بکنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه نباید حق مردم در ادارات خورده بشود، تصریح کرد: مردم از برخی مسئولین رضایت دارند و از برخی دیگر ناراحت هستند و می بایست آن اداراتی که مردم از آنها رضایت ندارند خودشان را اصلاح کنند.

 

وی با اشاره به جنایات آل سعود در خاک کشور مستقل یمن، گفت: در یمن فاجعه انسانی در حال وقوع است و آل سعود بی سعود در برابر مردم دست به حمله هوایی زده و آنها را محاصره غذایی و دارویی کرده است.

 

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه کشتن زن و بچه مردم در یمن مانند جنایات صهیونیست ها است، ابراز کرد: شیعه و غیر شیعه در یمن در کنار یکدیگر هستند و در شرایط سخت در حال مبارزه با متجاوزان به حریم کشورشان هستند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با اشاره به اهداف آل سعود بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: در یمن اسلام ناب محمدی (ص) به مانند جمهوری اسلامی ایران در حال شکل گیری است و دشمنان اسلام می خواهند جلوی آن را بگیرند تا اسلامی آمریکایی مانند آن چیزی که آل سعود خواستار آن است در آنجا شکل بگیرد و از خداوند می خواهم تا بینی آل سعود به خاک مالیده بشود.

 

وی با بیان اینکه جامعه بین الملل می بایست به مردم یمن کمک کند، تأکید کرد: از مسئولین کشور می خواهم تا فراخوان عمومی اعلام کنند تا مردم بتوانند به مردم مقاوم و مظلوم یمن کمک کنند. موضوع فقط کمک کردن به مسلمانان نیست، بلکه بحث انسانیت درمیان است و باید به آنها کمک کنیم.

 

امام جمعه سیاهکل ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ و روز انقلاب فرهنگی گفت: می بایست کارهای فرهنگی به صورت عملی انجام شود و نباید فقط نقد کرد و خود را کنار کشید.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن تبریک این روز به پاسداران، بیان کرد: این افراد در مسیر خدا، قرآن و پیامبر اسلام (ص) گام برمی دارند.

 

 

وی با گرامیداشت روز زمین پاک خاطرنشان کرد: نباید فقط این را بگوییم که شهر ما خانه ما است و فقط می بایست آنجا را پاک نگه داشت؛ بلکه می بایست از تمامی زمین محافظت کرد.

 

خطیب جمعه سیاهکل ضمن تسلیت سالروز شهادت سپهبد قرنی اولین رییس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، گفت: انقلاب ما مدیون خون شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، میلاد امام باقر (ع)، روز ارتش و نیروی زمینی را تبریک گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه