صدا و سیمای گیلان به بی مهری اش نسبت به شهرستان رودبار پایان دهد

امام جمعه منجیل، ضمن انتقاد مجدد از شبکه باران در انعکاس ضعیف اخبار شهرستان رودبار گفت: امیدواریم این بی مهری هایی که از گذشته های دوربا مردم این شهرستان شده و ادامه دارد باتوجه وعنایت ویژه مسئولین پایان یافته ونگرش گسترده‌ای به این منطقه صورت پذیرد.

صدا و سیمای گیلان به بی مهری اش نسبت به شهرستان رودبار پایان دهد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید اعلا خضری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهر منجیل که در جوارآستان متبرک امامزاده طاهر(ع) با حضورمردم ولایتمدار و متدین شهرمنجیل و فرماندارشهرستان برگزارگردید، ضمن توصیه خود و مردم به رعایت تقوی و خویشتن داری با استناد به آیات و روایات در مورد فضیلت روزجمعه واعمال آن گفت: روز جمعه سیدالایام است، روزی که اگر کار خیری در آن انجام دهیم ثوابش مضاعف شده و سیئاتش تبدیل به نوروحسنات خواهدشد.

وی با اشاره به سوره جمعه وآیه مربوط به نمازجمعه گفت: در هیچ جای قرآن چنین آیه ای برای نمازهای دیگرنیامده است واین امرنشان دهنده تاکید واهمیت قرآن به نماز جمعه است پس سعی کنیم بیش از سه باربدون عذری نماز جمعه راترک نکنیم واین فریضه الهی را بجاآوریم.

خطیب جمعه منجیل با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به گیلان، ابراز داشت: امیدواریم سفررئیس جمهور و وزرای ایشان منشاء خیر و برکات برای استان و شهرستان ما باشد.

وی ضمن انتقاد مجدد از شبکه باران در انعکاس ضعیف اخبار شهرستان رودبار گفت: امیدواریم این بی مهری هایی که از گذشته های دوربا مردم این شهرستان شده و ادامه دارد باتوجه وعنایت ویژه مسئولین پایان یافته ونگرش گسترده‌ای به این منطقه صورت پذیرد.

حجت الاسلام خضری، بااشاره به موضع رهبری درمورد توافق هسته ای اظهار داشت: یقینا تا همه تحریمهای چهارجانبه لغونشود هیچگونه توافقی امضا نخواهد شد.

وی در ادامه بامحکوم نمودن حملات وحشیانه آل سعود به کشور یمن و کشتار فجیع مردم مظلوم و بی دفاع آن گفت: این چه حقوق بشری است که ظلمها را نمی بیند و پایبند به ضوابط و قوانین این سازمان نیست وهمواره مدافع زورگویان است.

امام جمعه شهر منجیل، همچنین ضمن تبریک روز ارتش وتقدیرازسخنرانی جانشین فرماندهی پادگان زمینی منجیل درپیش از خطبه ها برای همه سربازان وفرماندهان نیروهای نظامی وانتظامی کشور آرزوی موفقیت وسربلندی نمود.

وی در پایان، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهفته جاری، فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب را با مژده این الرجبیون به نمازگزران تبریک گفته و افزود: امیدواریم به حول وقوه الهی بتوانیم باشنیدن صدای دلنشین ملک داعی از این ماه عزیز نهایت استفاده و بهره کافی را ببریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه