نباید به مذاکرات ۱+۵ دل بست/هزاران سانتریفیوژ دشمن را دارد از روی خر تحریم پیاده می کند

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با اشاره به ادامه مسیر پیشرفت در علوم مختلف در ایران اسلامی و تولید دستاورد های جدید به شکل روزانه در این سرزمین پر گوهر، گفت : برخورداری از هزاران سانتریفیوژ دشمن را دارد از روی خر تحریم پیاده می کند.

نباید به مذاکرات ۱+۵ دل بست/هزاران سانتریفیوژ دشمن را دارد از روی خر تحریم پیاده می کند

به گزارش هشت دی نیوز، محمد حسین صفار هرندی در یادواره ۲۸ شهید محله شهید رجایی و سیاه اسطلخ در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر رشت، یادواره های شهدا را جلسه تکریم شهدا دانست و گفت: شهیدان گمنام نام آواران ملکوت هستند.

 

وی با بیان اینکه تشیع پیکر شهدا بزرگ ترین راهپیمایی ملت ایران است، اظهار کرد: اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نبود نیروهای حرفه ای نظامی قادر به ایستادگی برابر تهاجم دشمن نبودند.

 

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت را مکتب زندگی و درسی برای آینده تعبیر کرد و با ورق زدن دفتر خاطرات جانبازان، سبک زندگی معنوی و عرفانی را محتویات درونی دل نوشته های آنها برشمرد.

 

وی افزود: صدام جنگ با ایران را فتح الفتوح تعبیر کرد ولی امام راحل(ره) در خظاب به گفته صدام برخورداری از جوانانی که شیر روز و عارف شب می باشند را فتح الفتوح معرفی کرد.

 

صفار هرندی با تاکید بر شکل گیری جبهه مقاومت در دوران دفاع مقدس، بیان کرد:آیات قرآن کریم نشان از بزم شاعرانه شهدا در ملکوت دارد.

 

وی با ورق زدن تاریخ از تولد حکومت های لائیک و نشر بی خدایی با تلاش دشمنان اسلام از ۲۰۰ سال قبل خبرداد و افزود: آن ها معتقدند هر حکومتی که بعد از انقلاب فرانسه پدید آمده برگرفته از آن و لائیک و لیبرال است.

 

ساخت بمب هسته ای بهانه دشمن با هدف تخریب انقلاب اسلامی ایران

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاریخ دستیابی ایران اسلامی به فناوری هسته با تشریح نقش دولت های گذشته، ساخت بمب هسته ای را بهانه دشمن با هدف اصلی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

 

وی تصریح کرد: دشمنان در این راستا آهنگ کوبیدن ایران اسلامی را طنین انداز کردند و تفکر مقاومت برابر دشمن مصوب نگاه شهدا است.

 

جنس فناوری هسته ای قبل انقلاب از نوع وابستگی بود

 

هرندی با تأکید بر اینکه فناوری هسته ای در بورس اخبار جهانی قرار دارد، جنس فناوری هسته ای قبل از انقلاب را از نوع وابستگی تعبیر نمود و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این راستا تکاپو شد و در دوره اصلاحات باور شد ولی خناثان و خائنین این تکاپوی علمی را مختل کردند.

 

چرا در حوزه فناوری هسته ای گریبان دولت گذشته را می گیرید؟!

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با بیان اینکه دولت سازندگی و اصلاحات در حوزه هسته ای پیش قدم بودند، خاطرنشان کرد: اوج فناوری صنعت هسته ای را در دولت نهم و دهم دانست.

 

وی ابراز کرد: اگر این فناوری طبق اظهار نظر های برخی افراد بد است، تمام دولت هایی که در این راستا پیش قدم بودند باید محاکمه شوند و در این راستا چرا گریبان دولت نهم و دهم را باید بگیریم.

 

شکل گیری فناوری هسته ای در دولت نهم و دهم به کشور پر و بال داد

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با انتقاد از این موضوع که نباید پشت نام دولت سازندگی و اصلاحات به دولتی بر ایجاد مخمصه در کشور توهین کنیم و خطاب به این افراد شکل گیری فناوری هسته ای در دولت نهم و دهم را پرو بال گرفتن کشور برشمرد.

 

وی اضافه کرد: زندگی آینده با نانو متحول می شود و ایران اسلامی در این علم از بین صد ها کشور رتبه هفتم را یدک می کشد.

 

نباید به مذاکرات ۱+۵ دل بست

 

صفار هرندی با بیان اینکه نباید صرفا به مذاکرات ۱+۵ دل بست، اظهار کرد: حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران مشروع و از دیدگاه ما قابل احترام است و این نوع نگاه برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است.

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور اخیرا گفته است «مگر همه جهان به آمریکا و کنگره این کشور کشور ختم می شود، طرف ایران اسلامی ۱+۵ است»، این نشان می دهد در سال همدلی و همزبانی یک قدم به جلو آمدیم.

 

پیام مقام معظم رهبری سر رشته جهان را از دست آمریکا خارج کرد

 

هرندی با اشاره به فناوری هسته ای به عنوان محصول استقامت، مقاومت و پافشاری روی حرف حق، اضافه کرد: آمریکایی ها دیگر سر رشته جهان نیستند و با پیام مقام معظم رهبری به جوانان جهان این رشته از دست آنها خارج شده است.

 

هزاران سانتریفیوژ دشمن را دارد از روی خر تحریم پیاده می کند

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با اشاره به ادامه مسیر پیشرفت در علوم مختلف در ایران اسلامی و تولید دستاورد های جدید به شکل روزانه در این سرزمین پر گوهر، بیان کرد: برخورداری از هزاران سانتریفیوژ دشمن را دارد از روی خر تحریم پیاده می کند.

 

وی اظهار کرد: همین افراد در تیم مذاکره کننده دکتر روحانی و ظریف در گذشته نیز فعال این عرصه بودند ولی تنها با در دست داشتن این برگ برنده در شرایط فعلی موفقیتی را بدست آورده اند.

 

هرندی با تاکید بر اینکه دستاورد غنی سازی ۲۰ درصدی دست ظریف را در مذاکرات ۱+۵ پر کرد، گفت: ظریف در میدان مذاکره خطاب به جان کری با وجود توهین هایی به ایران گفته بود: «گوشت آمریکا زیر دندان ایران است و ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه باید به رسمیت شناخته شود».

 

پیام شهدای ایران فرمولی در دست جبهه مقاومت

 

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام در تشریح رخداد های منطقه پیام شهدای ایران را فرمولی در دست جبهه مقاومت در مسیر استکبار ستیزی دانست و اندیشه سردار سلیمانی را طراز اندیشه شهدا تعبیر کرد.

 

می خواستند سرباز افغانی را جای پاسدار ایرانی جا بزنند

 

وی با اشاره به تخریب دشمنان علیه ایران، افزود: در حاشیه اتفاقات منطقه می خواستند سرباز افغانی را جای پاسدار ایرانی جا بزنند.

 

هرندی با بیان اینکه شاهد همزبانی بزرگ در عالم اسلام هستیم، بیان کرد: با نگاه به اتفاقات و تحولات در منطقه مانند سوریه، عراق، فلسطین و لبنان و بخشی از عربستان نسخه دفاع مقدس در جبهه مقاومت جواب داده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه رزمندگان جبهه مقاومت از پیام شهدای ایران رونویسی کردند در تشریح اتفاقات منطقه، افزود: مردم یمن برابر حکومتی که مشروعیت نداشت خروش کردند و برخلاف دروغ های رسانه های غربی این افراد عضو فرقه و مذهب خاص نیستند بلکه ملت یمن هستند.

 

صفار هرندی در خاتمه با تاکید بر از بین رفتن بقایای القائده در بیشتر استان های یمن با همراهی ملت و نیروهای انصار الله، اظهار کرد: عربستان سعودی با هواپیماهای آمریکایی هدیه بر سر مردم بمب می ریزد و کشتار به راه انداخته است./دیار باران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه