همدلی برای همه مسایل گیلان توسط مدیران دولت تدبیر

آنچه که در این دو روز همگان شاهد بودند تکاپوی شدید مدیران عالی، میانی و پایین دست استان برای پرشور بودن حضور مردمی جمعیت استقبال از رییس جمهور محترم بود.

همدلی برای همه مسایل گیلان توسط مدیران دولت تدبیر

به گزارش هشت دی نیوز، رئیس جمهور محترم کشورمان با سفری دو روزه به استان گیلان زمینه های پیشرفت بیشتر استان را کلید زدند. به لطف تدبیر دولت تدبیر و امید قرار است که چندین پروژه در استان یا تکمیل شود یا آغاز به ساخت گردد.

آنچه که در این دو روز همگان شاهد بودند تکاپوی شدید مدیران عالی، میانی و پایین دست استان برای پرشور بودن حضور مردمی جمعیت استقبال از رییس جمهور محترم بود که البته هم پسندیده است و هم قابل تقدیر؛ زیرا استقبال از رییس جمهور در تحکیم قدرت ایران اسلامی در نزد بیگانگان و نیز ایجاد نشاط و امید در دل دوست داران نظام موثر است.

ruhaniاما آنچه که قابل توجه است تاکید مدیران عالی استان و شهرستانها برای تمهیدات حضور مردمی در این همایش مردمی و استقبال گرم بود که به هر نحو سعی نمودند که برای تامین امکانات لازم و بودجه مناسب آن تدبیر نمایند و این موضوع نشان دهنده آن است که برای مسایل ضروری استان می توان بنا به تدبیر مدیران و مسئولین محترم مشکلات را رفع و رجوع نمود.

از کنار موضوع سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور گریزی می زنیم به ایام نوروز و تعطیلات آن که ما همگی به تفریح و دید و بازدید و … و در کنار خانواده خوش بودیم ولی تعدادی از جوانان دانشجو که همگی دارای تحصیلات عالی از دانشگاههای استان و کشور بودند با حضور در مناطق محروم و در کنار مستضعفین شادی خود را با آنان تقسیم نمودند.

این عمل دانشجویان لبیک به ندای اسلام، ائمه اطهار، امام خمینی(ره) و امام خامنه ای بود.

از یکی از مناطق محروم در ارتفاعات اسالم تالش تصاویری در فضای مجازی پخش شده بود که مربوط به زندگی یک خانواده ۹نفر با حداقل امکانات(کمتر از هیچ) و نیز در منزلی که با عرض پوزش از طویله هم بدتر بوده است.

در هر حال بچه های قد و نیم قد این خانواده در آن شرایط اسفناک زندگی می کنند. سرگروه دانشجویان جهادی می گفت به زحمت مقداری امکانات اولیه گرفتیم و بدنبال مصالح هستیم تا برای این خانواده سرپناهی مطمئن بسازیم.

راستی بدور از همه پیچ و خم های اداری و بروکراسی پیچیده و دست و پاگیر آیا می توان با نگاه جهادی و انقلابی موضوعات اینچنینی را حل و فصل کرد؟

ما یادمان نرود که هدف اسلام و انقلاب عزت مستضعفین است و امام عزیزمان فرمودند: من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی دهم.

نویسنده: جهادگر گمنام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه