آقای روحانی!سرپرستی که شما برای وزارت علوم منصوب کرده‌اید نه شورای نگهبان را قبول دارد و نه اصل قانون اساسی را

لازم می‌دانیم یادآور شویم مدیریت آقای توفیقی بر وزارت علوم در دوران اصلاحات چنان سرانجامی داشت که در سایه مدیریت ایشان و هم‌فکرانشان، موجی از افراط و تفریط بر فضای دانشگاه‌ها حاکم شد.

آقای روحانی!سرپرستی که شما برای وزارت علوم منصوب کرده‌اید نه شورای نگهبان را قبول دارد و نه اصل قانون اساسی را

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، ناصر آراسته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم بازگشایی نمادین دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد،متنی انقلابی وپرشور قرائت نمود که در ادامه به استحضار خوانندگان رسانده خواهد شد:

لازم می‌دانیم یادآور شویم مدیریت آقای توفیقی بر وزارت علوم در دوران اصلاحات چنان سرانجامی داشت که در سایه مدیریت ایشان و هم‌فکرانشان، موجی از افراط و تفریط بر فضای دانشگاه‌ها حاکم شد تا آنجا که رئیس جمهور وقت توسط هواداران دیروزش مورد اهانت واقع گشت و همین دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران بودند که از رئیس جمهور قانونی مملکت دفاع کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَ الَذینَ قالوُا ربَنا اللهُ ثُمَ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَلُ عَلَیْهِم الْمَلَائِکَهُ الَا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا وَ اَبْشِروا بِالجَنَهِ الَتِی کُنتُم تُوعَدُونَ

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهور

سلام علیکم

اولین حضور جناب عالی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه تهران خیر مقدم عرض می‌کنیم.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، رئیس جمهور منتخب کشورمان را تربیت یافته مکتب حضرت امام و فرزند ملت ایران که در بستر انقلاب اسلامی و همگام با فراز و فرودهای آن و در کشاکش روزهای سخت نقش موثر یافته، می‌دانیم.

شما در مکانیزم انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران به خادمی ملت بزرگ نایل گشتید و از شورای نگهبانی اجازه حضور در فضای انتخاباتی را گرفتید که در سال ۸۸، انتخابات ریاست جمهوری را سالم اعلام کرد و عده‌ای بنا بر ادعاهای واهی و دروغین همچون پسر آذربایجان و داماد لرستان بودن، آن را مخدوش و کشور را دچار هشت ماه بحران نمودند.

ولی نظام مقدس اسلامی در طول ۳۵ سال از عمر خود ثابت کرده که اهل خیانت به ملت شریف و ولی نعمتان خود نمی‌باشد و پرواضح است که انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ گواهی بر این ادعا است که در نظام اسلامی حتی ۲۵۰ هزار رای سرنوشت‌ساز نیز صیانت می‌شود.

جناب آقای رئیس جمهور

به لطف خدا و حضور گسترده مردم حماسه سیاسی رقم خورد و حال بار اصلی حماسه اقتصادی بر دوش حضرت عالی و دولت تدبیر و امید می‌باشد که منتخب ملت است. صادقانه و صریح می‌گوییم که در دولت حضرت عالی این خطر را احساس می‌نماییم که برای ظهور حماسه اقتصادی تنها به راهکارهای دیپلماتیک و روابط خارجی بسنده خواهد شد و این خطر وجود دارد که از رشد درون‌زا و استفاده از ظرفیت‌های داخلی باز بمانیم. کشور ما پر است از فرصت‌ها و استعدادهایی که می‌تواند تحول‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف کشور از جمله اقتصاد به وجود آورد. پیشرفت کشور از لحاظ علمی و تکنولوژیکی تنها و تنها به وسیله ارتباط و اعتماد به جوانان و اندیشمندان داخلی حاصل می‌شود و نه ارتباط با غربی‌ها.

متاسفانه اتفاقات رخ داده در اواخر سفر نیویورک این ظن را نسبت به دولت حضرت عالی تقویت نمود که راهبرد خروج از این وضعیت اقتصادی را صرفا به خارج از مرزهای کشور می‌دانید و جا دارد بار دیگر ما دانشجویان تاکید نماییم، تنها راه تعالی و رشد کشور ایران از طریق تکیه و باور به توان داخلی حاصل می‌شود.

آنچنان که می‌دانید، دشمنان قسم خورده انقلاب که در طول عمر نظام اسلامی از هیچ تلاشی برای از بین بردن آن فروگذار نبودند.

از ترورهای اول انقلاب گرفته همچون ترور شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، مطهری و هشت سال جنگ تحمیلی که صدها هزار شهید را بر جای گذاشت و حمله به هواپیمای مسافربری تا غائله ۱۸ تیر ۷۸ که حضرت عالی در ۲۳ تیر ماه همان سال ماهیت فتنه‌گران را افشا و آنها را چند صد نفر از اوباش تعبیر نمودید و فتنه سال ۸۸، و همان دشمنان قسم خورده، این روزها هم ادعاهای دروغین بسیار علیه جنابعالی و هیئت همراه مبنی بر پیشقدم شدن جنابتان برای تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا مطرح می‌کنند و وقیحانه‌تر اینکه این اقدام را ناشی از تاثیر تحریم‌های ظالمانه خود بر ملت ایران می‌دانند.

آقای رئیس جمهور مگر نه اینکه دستاوردهای امروز هسته‌ای کشور ثمره ایستادگی ملت و مجاهدت دانشمندان و خون شهدای هسته‌ای می‌باشد؟

مگر نه اینکه دستانی که امروز از سوی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به سوی ما دراز می‌شود به خون این شهیدان آلوده است؟

ما نسل سوم انقلاب اسلامی با نگاه به گذشته پرافتخار این ملت و با یادگیری از مکتب حضرت روح‌الله تنها رمز موفقیت این ملت را در تداوم همین ایستادگی می‌دانیم و از شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور مطالبه ایستادگی در مقابل مستکبرین و جلوگیری از پایمال گشتن حقوق مستضعفین عالم و خون شهیدان علمی را داریم.

جناب آقای دکتر

دانشگاه‌ها زیر مجموعه‌ای از وزارت علوم هستند. وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. تاکید می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران. دلیل تاکید آن است که هر کس که می‌خواهد در جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرد در درجه اول باید به قانون اساسی پایبند باشد. سرپرستی که شما برای وزارت علوم منصوب کرده‌اید نه شورای نگهبان را (که در قانون اساسی حق تایید یا نفی انتخابات با اوست) قبول دارد و نه اصل قانون اساسی را.

ایشان بعد از انتخابات سال ۸۸ رئیس جمهور ایران را شخص دیگری می‌دانست نه شخصی که منتخب مردم بود و این نظر خود را در همین مسجد دانشگاه تهران علناً بیان نموده است.

لازم می‌دانیم یادآور شویم مدیریت آقای توفیقی بر وزارت علوم در دوران اصلاحات چنان سرانجامی داشت که در سایه مدیریت ایشان و هم‌فکرانشان، موجی از افراط و تفریط بر فضای دانشگاه‌ها حاکم شد تا آنجا که رئیس جمهور وقت توسط هواداران دیروزش مورد اهانت واقع گشت و همین دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران بودند که از رئیس جمهور قانونی مملکت دفاع کردند.

و جالب اینجاست که از این انتصاب شما همان قشر افراطی سابق خوشحال شده‌اند.

آقای روحانی

ما دوست نداریم که این اتفاق برای شما هم تکرار شود، هر چند آماده دفاع از شما به عنوان رئیس جمهور قانونی کشور مقابل افراطیون مانند سال ۸۳ هستیم.

آقای رئیس جمهور

شما در شعارهای انتخاباتی خرداد ماه سال ۹۲ بارها و بارها در مورد فضای گفت‌وگو و تبادل‌نظر سخن گفته‌اید اما متاسفانه آنچه اکنون از سوی برخی از دولتمردان و رسانه‌های دولتی در حال رخ دادن است خلاف شعارهای انتخاباتی شما می‌باشد چرا که کوچکترین نقدها به دولت جنابعالی را، افراطی‌گری تلقی نموده و در همین فضا است که برخی از رهبران فتنه سال ۸۸ منتقدین و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی را تلویحاً‌ جریان تروریستی می‌دانند.

در پایان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، هدیه‌ای را که یادآور خاطره ۲۹۰ شهید مظلوم پرواز بی‌بازگشت هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد را تقدیم می‌نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دانشجوی بیدار
چی میگی تو؟ تو این 8 سال که احمدی نژاد کشور رو برد لبه پرتگاه و تمام تلاششو میکرد که مشایی منحرف رو رئیس جمهور کنه کجا بودی؟ حالا اومدی و داری دل میسوزونی. موقع اختلاس 3000 میلیاردی کجا بودی؟
در حاشیه