وحدت در زیر چتر ولایت تحقق می‌یابد

وزیر اطلاعات گفت: وحدت در زیر چتر ولایت فقیه تحقق پیدا می‌کند و تا زمانی که وحدت، همدلی و مودت را در کشور تقویت کنیم عزت نظام بیشتر می‌شود.

وحدت در زیر چتر ولایت تحقق می‌یابد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از صبح شفت ،حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری شفت با بیان اینکه نصرت الهی نزدیک است، اظهار کرد: زمانی که انسان از همه‌جا قطع امید می‌کند خداوند کمک می‌کند.

وی، انقلاب اسلامی را از بارزترین مصداق‌های کمک خداوند دانست و افزود: انقلاب اسلامی توسط امام راحل با همراه کردن مردم در سال ۴۱ آغاز شد و در سال ۵۷ در شرایطی به پیروزی رسید که همه ناامید شده بودند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده بود ایران جزیره ثبات است، تصریح کرد: یاری خداوند به امام (ره) رسید و انقلاب به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پس از پیروزی از پیچ‌وخم‌های زیادی عبور کرده است، متذکر شد: بیش از ۳۶ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و خداوند و امام زمان (عج) انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

این مسئول بیان کرد: اگر ملتی موفق شود به دلیل تلاش مردم آن کشور بوده و خداوند به ملت‌ها به دلیل اختلاف عزت و سربلندی نداده است.

علوی به حدیثی از پیامبر (ص) اشاره کرد و متذکر شد: پیامبر (ص) فرمود با یکدیگر اختلاف نداشته باشید و شرط اینکه خداوند ملت مسلمان ایران را در جهان عزیز کرده، وحدت و همدلی است.

وزیر اطلاعات در پایان تحقق وحدت را در زیرچتر ولایت فقیه دانست و یادآور شد: تا زمانی که وحدت، همدلی و مودت را در کشور تقویت کنیم، عزت نظام بیشتر می‌شود و باید قدردان مقام معظم رهبری در نامگذاری دولت و ملت و همدلی و همزبانی باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه