در هر مسأله ای نباید از رهبری هزینه کنیم و آن را سپر قرار دهیم/ رودبار استعداد توسعه دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: آقای روحانی بدون هماهنگی رهبری قدم برنمی دارد و رهبر ایران بزرگوار تر از این حرفهاست که در هر مسأله ای بخواهیم از رهبری هزینه کنیم و رهبری را سپر قرار بدهیم.

در هر مسأله ای نباید از رهبری هزینه کنیم و آن را سپر قرار دهیم/ رودبار استعداد توسعه دارد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از زیتون خبر، دکتر محمود واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار که با حضور نماینده، فرماندار، ائمه جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد، سفر رئیس جمهور به استان گیلان را اتفاقی میمون و مبارک دانست، اظهار کرد: رسم دولت بر این نیست که حرفی را بزند و امروز را سر کند و بدهکاری بزرگی برای آینده بگذارد.

وی ادامه داد: طرح ها و مسائل استان گیلان از قبل مورد بررسی قرار گرفته است و چند پروژه بزرگ مصوب اجرایی خواهد شد. براساس توان دولت باید به مردم قول بدهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابراز نمود: وقتی پروژه ای را مصوب می کنیم و به مردم قول می دهیم توقعی را در بین مردم ایجاد کرده ایم که نظام این مصوبه را اجرایی کند.

وی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی جاده دو طرفه است، ملت و دولت وظایفی نسبت به یکدیگر دارند که تحقق آن در استحکام همدلی و همزبانی موثر است.

واعظی، تحریم ها را اقدامی ظالمانه از سوی دشمنان دانست و ابراز کرد: ما از حق دفاع می کنیم و در این را عقب نشینی نخواهیم کرد و راه مان همان راه حق است.

وی افزود: تیم مذاکره کننده در ۱۹ ماه گذشته با همدلی ملت بوده که توانسته مذاکرات را پیش ببرد و از حق ملت دفاع کند و اعتبار نظام را در منطقه و دنیا ارتقا بخشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فرمایشات و رهنمون های مقام معظم رهبری راهبرد تیم مذاکره کننده بوده است، اظهار داشت: آقای روحانی بدون هماهنگی رهبری قدم برنمی دارد و رهبر ایران بزرگوار تر از این حرفهاست که در هر مسأله ای بخواهیم از رهبری هزینه کنیم و رهبری را سپر قرار بدهیم.

وی افزود: همینکه در مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران یک طرف نشست و شش قدرت جهانی در طرف دیگر مذاکره نشسته اند ارزشمند است و اگر همدلی و همبستگی ملت نبود چنین چیزی اتفاق نمی افتاد.

واعظی، بیان نمود: در مسائل داخلی نیز دولت دنبال ایجاد همبستگی در داخل کشور است و به فکر اینکه کی به چه کسی رأی داده نیست و به دنبال ایجاد دلبستگی در کشور است.

وی به برنامه های دولت در مباحث اقتصادی پرداخت و گفت: دولت در ۱۹ ماه گذشته با برنامه ریزی مدون تورم ۴۰ درصد را به ۱۵ درصد رساند و خروج از رکود را در برنامه قرار داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه ریزی برای رفع معضل بیکاری را از برنامه های دولت دانست و در ادامه به برنامه ریزی برای رفع مشکلات شهرستان پرداخت و گفت: اگر در گذشته اتفاقی افتاده که به برخی از نقاط شهرستان توجه شده و به برخی نقاط بی توجهی به این معنا نیست که مسئولان در توزیع اعتبارات یک سویه رفته اند.

وی ادامه داد: رودبار به دلایل مختلف استعدادهای مختلف رو به رشدی را دارد که می تواند در توسعه اقتصادی گیلان و کشور حائز اهمیت باشد لذا مسدئولان کشوری یقینا به گونه ای برنامه ریزی خواهند کرد از این ظرفیت استفاده کنند.

واعظی بیان کرد مسائل مطرح شده در بحث شهرک های صنعتی لوشان و خرشک، توسعه زیتون، ایستگاه راه آهن منجیل، آب شرب و… در جلساتی با وزرا و کارگروه های ذی ربط مطرح و بررسی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه