افتتاح تلفن ۱۱۲ باحضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور

به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تلفن امدادی اضطراری ۱۱۲ هلال احمر پیش از ظهر امروز با حضور دکتر محمود مظفر رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر کشور افتتاح شد.

افتتاح تلفن ۱۱۲ باحضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور

به گزارش ۸دی نیوز، به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تلفن امدادی اضطراری ۱۱۲  هلال احمر  پیش از ظهر امروز با حضور دکتر محمود مظفر رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر کشور افتتاح شد.

در این مراسم رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر کشور خط بین المللی ۱۱۲ را پل ارتباطی مردم و هلال احمر  در اطلاع رسانی حوادث عنوان کرد و افزود: با توجه به حادثه خیزی و وقوع حوادث متعدد بر آنیم تا  با افزایش امکانات و تجهیزات وآموزش نیروهای کارآزموده و با تجربه ارائه دهنده بهترین خدمات به مردم باشیم .

دکتر محمود مظفر در خصوص ویژگیهای جغرافیایی خاص گیلان و مسافر پذیر بودن این استان  تخصیص  امکانات امدادی مناسب  و آمادگی بیشتر امدادگران در مواجهه با حوادث را از ضروریت ها دانست  .

در ادامه مراسم جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در سخنانی  از رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر کشور خواست تا با توجه به موقعیت مسافر پذیری گیلان امکانات و تجهیزات مناسب در این خصوص به استان تعلق گیرد که استقرار بالگرد به طور۲۴ ساعته در استان یکی از مطالبات  بود که با موافقت رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور  به تایید رسید.

دکتر علیرضا خصوصی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و امدادگران هلال احمر در حوزه امدادو نجات ، کار در هلال احمر را  از خودگذشتگی، جهاد فی سبیل الله و مقدس دانست .

در قسمتی از این جلسه سیاوش غلامی معاون امدادو نجات هلال احمر گیلان نیز  به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه امدادونجات پرداخت .

در این مراسم مدیرکل  مدیریت بحران استانداری ،معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استان و کارشناسان امدادو نجات هلال احمر گیلان حضور داشتند.

گفتنی است : بازدید از بخشهای مختلف حوزه امدادو نجات ،گفتگو با رئیس و امدادگران  پایگاههای رودسر و آستانه اشرفیه از طریق وب کنفرانس و بازدید از مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه های انجام شده رئیس سازمان امدادو نجات کشور در این مراسم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه