خاموشی سایت نفتی خزر در دولت یازدهم!

تقریباً اواخر مسئولیت دکتر تامینی در مجمع نمایندگان استان بود که دیدارنمایندگان گیلان با آقای زنگنه برگزار شد و بعد آن هم ایشان مصیبت خوان سخنان آقای وزیر شدند و حاشیه هایی بر «باور» آقای زنگنه روی سایت نفتی خزر زدند .

خاموشی سایت نفتی خزر در دولت یازدهم!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از احرار گیل، رییس جمهور محترم و هیات محترم دولت برای انجام سفرشان به استان ولایتمدار گیلان خیرمقدم می گوییم وسفر خوشی را برایشان آرزو می کنیم همچنین از گیلانیان مهمان نواز انتظار داریم خادمان نظام را با استقبال گرم شان به ادامه کار «انرژی مثبت» دهند.

اما چند نکته برای نمایندگان گیلان ؛ استاندار و جناب آقای دکتر نوبخت که دراین چند روز برای بسیج مردم بمنظور استقبال از رییس جمهور تلاش ها نمودند.

تقریباً اواخر مسئولیت دکتر تامینی در مجمع نمایندگان استان بود که دیدارنمایندگان گیلان با آقای زنگنه برگزار شد و بعد آن هم ایشان در واکنش ،مصیبت خوان سخنان آقای وزیر شدند و حاشیه هایی بر «باور» آقای زنگنه روی سایت نفتی خزر زدند .

سایتی که  حداقل ۲ میلیارد بشکه نفت و  ۱۵۰ میلیارد مترمکعب گاز در آن حتمی است یادتونه می گفتند این سایت نفتی بیش از یک صد هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم برای جوانان گیلان ایجاد می کند؟

آقایان نمایندگان! حال روز امروزی سایت دریای خزر سزاوار مردم گیلان است؟ آقای دکتر نوبخت پول پمپاژمی کند؟ برای کی ؟ کجا؟ به گواه کارشناسان امر حتی پروژه های تصویب شده گیلان چیزی از ایشان ندیدند شاید کسانی پمپاژپول دکتر را می بینند که سردهنه نشسته اند ونه  کشاورزان مظلوم، که همگان قول های بی عمل ایشان سر پرداخت یک هفته ای مطالبات چایکاران و نیز گفتار درمانی سر اجرای  پرداخت ۶۰میلیارد بودجه بهزراعی مصوب مجلس دیدند که «کشاورزان» این مظلومترین قشر گیلان در مقابل اراده ایشان قدخمیده شدند اضافه کنید براین سایر پروژه های دولت های نهم و دهم را ازجمله ۱۱۰۰پروژه نمیمه کاره صنتعی؛ خاموشی مسکن مهر مورد تایید مقام معظم رهبری و باقیمانده آزاد راه و راه آهن و راه کنار گذر گیلان و مازندران و…. و…

… استاندار یا یکی  از نمایندگان بفرمایند که این سایت عظیم که روند پیگیری و کلنگ آغاز احداث آن در دی ماه سال ۹۰ با حضور وزیر نفت دولت دهم و مسئولیت  سردار مهدی سعادتی استاندار وقت به زمین زده شد به کجا ختم شد. آیا دولت یازدهم  همان ۲۰میلیارد وعده داده شده سال ۹۳ را عملی کرد؟ نقش آقای دکترنوبخت در سامان این نابسامانی به چه اندازه بود؟

کارشناسان براین باورندکه سایت نفتی خزر علاوه برایجاد اشتغال برای جوانان  از لحاظ اقتصادی، بلکه از لحاظ سیاسی و امنیتی و حضور ما درمنطقه نیز حائز اهمیت است. با اینهمه چرا دولت مردان تدبیر و امید و مسئولین اجرایی استان درشت گویی می کنند چه  پیشرفتی در اجرای فاز نخست سایت نفتی رودسر صورت گرفته آیا زمین مورد نظر تحویل داده شد ؟!

 حدود ۳۰۰ هکتار زمین برای اجرای فاز نخست میدان نفتی هرروز چشم انتظار «قدم مبارک»یکی از دولتمردانند ببینند کی اقدام عملی  صورت می گیرد. هزینه ساخت …. میلیارد، قول مسئولین ۲۰میلیارد نا چیزی؛ تحقق فقط ۲میلیارد ؟!! و ….

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه