آغاز ثبت‌نام رشته‌های کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد رشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از آغاز ثبت‌نام رشته‌های کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با سراسر کشور در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام رشته‌های کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد رشت

به گزارش هشت دی نیوز، علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ اسفند ماه شروع شده بود، ادامه داشته و برای رفاه متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه، داوطلبان می‌توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در یکی از ۴۳ رشته فعال این واحد دانشگاهی در نیمسال اول ۹۵-۹۴ ثبت‌نام کنند.

 

وی با اشاره به نحوه ثبت نام، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی، با مراجعه به سایت الکترونیکی www.azmoon.org و یا www.azmoon.org ثبت‌نام کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی  کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان کارشناسی پیوسته می‌توانند نسبت به ثبت نام در یک رشته محل اقدام و  پرشته محل انتخابی خود را در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کنند.

 

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ نوع مدرک دیپلم متوسطه وجود ندارد. لذا هر داوطلب می‌تواند از هر یک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته و ثبت‌نام کند.

 

وی، در مورد زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی بدون آزمون، اذعان کرد: داوطلبان می‌توانند پس از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته محل اقدام کنند که پس از ثبت‌نام اینترنتی با تهیه پرینت از ثبت نام خود می‌توانند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام قطعی خود، در ساعات اداری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مراجعه کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تاکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت‌نام، در مورد رشته مورد علاقه خود دقت کنند چرا که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام وجود ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه