عده‌ای به دنبال سهم خواهی برای احزاب سیاسی اصلاح‌طلب و جریان فتنه هستند

علیزاده با تأکید بر اینکه حزب‌الله گیلان در برابر انحرافات و تحرکات فتنه‌گران سکوت نمی‌کند، گفت: تمام تلاشمان را برای تحقق شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری بسیج می‌کنیم.

عده‌ای به دنبال سهم خواهی برای احزاب سیاسی اصلاح‌طلب و جریان فتنه هستند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، نظرعلی علیزاده با اشاره به برگزاری همایشی با حضور جمعی از اصحاب فتنه ۸۸گیلان، فرماندار رشت و معاون سیاسی استاندار گیلان، اظهار داشت: معاون سیاسی استاندار گیلان از فعالیت‌های منحرف سیاسی پرهیز کند.

وی با بیان اینکه عده‌ای با بهانه قراردادن سفر دولت به گیلان به دنبال سهم خواهی برای احزاب سیاسی اصلاح‌طلب و جریان فتنه هستند، افزود: استاندار گیلان با عاملان برگزاری همایش سیاسی مذکور برخورد کند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار این استان از آیت‌الله زین‌العابدین قربانی درخواست کرده‌اند تا به استاندار گیلان تذکر دهند، گفت: در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت باید از هر فعالیت سیاسی منحرف جلوگیری شود.

علیزاده با بیان اینکه مردم گیلان با حضور پرشور در سفر هیئت دولت مطالبات خود را برای توسعه گیلان اعلام می‌کنند، تصریح کرد: تذکرات لازم به فرماندار رشت اعلام شد.

وی با تأکید بر اینکه حزب‌الله گیلان در برابر انحرافات و تحرکات فتنه‌گران سکوت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را برای تحقق شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری بسیج می‌کنیم.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان گفت: مردم انتظار دارند برخی مسئولان استان به جای مصادره سیاسی دستاوردهای سفر دولت به فکر پیگیری مطالبات مردمی و استفاده از این فرصت باشند.

علیزاده، بیکاری را مهمترین مشکل جوانان گیلانی دانست و اظهار داشت: دولت برای اشتغال‌زایی در گیلان تلاش کند و نیروهای ارزشی و انقلابی نیز برای اشتغال‌زایی و کمک به توسعه استان آماده همکاری با دولت هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
فتنه هم خوب محب کسب قدرت و درامد شده ها
مری در پاسخ به
نه اینکه شما خیلی فتنه رو قبول داری و از مجرماش بیزاری
در حاشیه