سارق حرفه ای اماکن خصوصی در گیلان دستگیر شد

در پی چندین فقره سرقت دوربین مداربسته از مغازه ها، کارآگاهان، شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. کار آگاهان در تحقیقات از مالباختگان مطلع شدند سارق یا سارقان پس از تاریکی شب و پس از اطمینان از تعطیلی مغازه با شگرد خاصی اقدام به سرقت دوربین مداربسته منصوب در بیرون مکان می نمودند.

سارق حرفه ای اماکن خصوصی در گیلان دستگیر شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز از پایگاه پلیس ، در پی چندین فقره سرقت دوربین مداربسته از مغازه ها، کارآگاهان، شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

کار آگاهان در تحقیقات از مالباختگان مطلع شدند سارق یا سارقان پس از تاریکی شب و پس از اطمینان از تعطیلی مغازه با شگرد خاصی اقدام به سرقت دوربین مداربسته منصوب در بیرون مکان می نمودند.

کار آگاهان با بدست آوردن این اطلاعات مراتب را بصورت ویژه در دستور کار خود قرارداده و سرانجام با بدست آوردن تصاویر ضبط شده از چهره سارق هویت واقعی وی را که فردی ۳۸ساله و باسابه اعتیادبوده را بدست آوردند.

اکیپهای آگاهی با توجه به متواری بودن متهم موفق به شناسایی مخفیگاهش شده و وی را دستگیر و این شخص نیز پس از مواجهه شدن با دلایل پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: از قبل محلهای خلوتی را که دوربین مداربسته نصب بوده شناسایی و در ساعات ۰۲۰۰ الی ۰۴۰۰ با استفاده از یکدستگاه خودروی سمند و یا بعضا با استفاده از دوچرخه در محل حاضر و با روش خاصی اقدام به سرقت دوربین می نمود.

گفتنی است درپی۱۴ فقره اعتراف سرقت از دوربینهای مدار بسته توسط متهم، کارآگاهان توانستند مالخر را نیز دستگیر و اموال مسروقه را کشف کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه