هاشمی‌رفسنجانی به جای سخنان انحرافی در مورد تخلفات فرزندش پاسخگو باشد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه اظهارات هاشمی نشان‌دهنده عمق انحراف فکری است، گفت: هاشمی‌ رفسنجانی به جای سخنان انحرافی در مورد تخلفات فرزندش پاسخگو باشد.

هاشمی‌رفسنجانی به جای سخنان انحرافی در مورد تخلفات فرزندش پاسخگو باشد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، عطاء‌الله حکیمی با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: بخش عمده دلواپسی و نگرانی دلواپسان از ریزش انقلابی افرادی همچون هاشمی‌رفسنجانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای رویش‌ها و ریزش‌هایی در ۳۶ سال عمر پربرکتش بوده است، افزود: هاشمی‌رفسنجانی تلاش می‌کند با اظهارات غیرمنطقی، خاص و خلاف قانونش خودی نشان دهد ولی این مسئله سبب شده تا مردم نسبت به اظهارتش واکنش منفی نشان دهند و سبب تأثر و ناراحتی ملت شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تأکید بر اینکه منتقدان و دلواپسان هیچ انتظاری از نظام برای منافع شخصی خود ندارند، تصریح کرد: نگرانی دلواپسان با وجود افرادی با عقیده و فکر هاشمی‌رفسنجانی نه تنها که ضروری است، بلکه سبب استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حکیمی با اشاره به پرونده فرزند هاشمی رفسنجانی، افزود: از دستگاه قضایی می‌خواهیم روند پیگیری و بررسی پرونده وی را تسریع بخشد چراکه بخشی از سخنان هاشمی‌رفسنجانی برای فرار رو به جلو از مسائلی است که احتمال دارد در آینده اتفاق بیفتد است.

وی با تأکید براینکه بهتر است هاشمی به جای طرح مسائل غیرواقعی و منحرف در مورد پرونده تخلفات فرزندش به ملت جواب دهد، گفت: مردم در انتظار پاسخی برای دلایل فتنه‌انگیری و سایر مسائل هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه