کوچه ها و خیابانهای شهر مملو از تصاویر و خوش آمدگویی به حسن روحانی + گزارش تصویری

در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به گیلان، کلیه دستگاههای دولتی دست بکار شده و شهر را برای استقبال از رییس دولت آزین بندی کردند.

کوچه ها و خیابانهای شهر مملو از تصاویر و خوش آمدگویی به حسن روحانی + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به گیلان، کلیه دستگاه های دولتی دست بکار شده و شهر را برای استقبال از حسن روحانی آزین بندی کردند.

و اما نکته جالب توجه در بنرهای استقبال روحانی نوشته زیرش است که تقریبا در تمامی بنرها نوشته شده است: ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید.

 DSC_0936

از محبت دستگاههای دولت به رییس جمهور بگذریم احوالات صدا و سیمای گیلان در این روزها جالب است. از فیلم و عکس و اخبار گرفته تا زیر نویس و پخش کلیپهای صوتی در رادیو تنها گوشه ای از سنگ تمام رسانه ملی برای دعوت مردم به سخنرانی حسن روحانی و پر شدن ورزشگاه عضدی رشت است.

rohani-rasht (1)

rohani-rasht (4)

rohani-rasht (5)

rohani-rasht (6)

rohani-rasht (7)

rohani-rasht (2)

rohani-rasht (8)

rohani-rasht (9)

rohani-rasht (10)

rohani-rasht (11)

rohani-rasht (12)

rohani-rasht (13)

rohani-rasht (14)

rohani-rasht (15)

rohani-rasht (16)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یادش بخیر احمدی میمد اصلا تبلیغات نمیکرد و هزینه های اینکار و برای همراهانش خرج میکرد
مری در پاسخ به
خخخخخخ به روباهه میگن شاهدت کیه میگه دمم اشتباه اشتباهه چه احمدی چ روحانی
دوست
من با جناب نا شناس مخالفم چون در زمان دکتر احمدی نژاد هم همینطوری بود منتهی در آن زمان رئیس جمهور به شهر های مختلف می رفت اما در زمان این دولت رئیس جمهور فقط در مرکز استان است ولی در دیگر شهر ها هم باران بنر است !!!
سعید
بیت المال و ما ادراک ماالبیت المال!!!
ایرانی
دوستان عزیز همه دوره ها بوده حتی زمان آقای احمدی نژاد هم می نوشتند ستاد استقبال مردمی فکر نمیکنم نیاز باشه مردمی بودنش رو دوستان بزرگ کنند ، همه خدمتگزاران دوستان عزیز ۸ دی بیایید حرف رهبرمون رو گوش بدیم و هم دل و هم زبان باشیم یعنی شما یا من یا ما از خود آقا هم بیشتر می دونیم
حسن در پاسخ به ایرانی
سلام دوست عزیز. حرفتون درسته که همه روسای جمهور و مسولین استانی ما این اشتباهات رو در استقبالها انجام میدن و اشتباه در هر صورت اشتباهه اما مقام رهبری نگفتن که با اشتباهات همدل و همزبان باشید. فک میکنم کار رسانه هم اینه که مشکلات رو اشتباهات رو با خیرخواهی به مسولین یاداوری کنه.
گیلانی
۸دی نیوز شما کاره دیگه ای غیر این بلد نیستین؟ دقت کردین اکثر اخبار این سفر رو با نیش و کنایه کار کردین؟؟ مسلما هر کی مهمون دعوت می کند یک آمادگی هایی رو مهیا می کنه شما فقط بلدید ایراد بگیرید انگار! خلاصه هر رییس جمهوری که ما آمد ما همچین برنامه هایی را شاهد بودیم. من به سعید جلیلی رای دادم اما دلیل نمیشه مثله شما فقط سیاه ببینم و سیاه بنویسم! کمی انصاف خواهشا! لطفا منتشر بفرمایید
میعاد
امیدوارم سفر ریاست محترم جمهور این دفعه برای مردم استان ولایت مدار و شهید پرور گیلان خروجی داشته باشد دولت های اصلاحات و مهرورزی و عدالت محور که برای گیلان قدمی برنداشتند
رامتین
سلام ۸ دی عزیز!!!!!!!!!! می خواستم بگم شما به خاطر چند تا بنر حرف اومدین یا جنابعالی مطیع امر رهبری هستید یا نه پس با دشمن همنوا نشو اگه واقعا ما در مورد احمدی نژاد جونتون بنویسم این کامپیوتر هنگ میکنه از اختلاس ها - از ثبت دانشگاه ایرانیان واون چک -از رحیم مشایی وحرف رهبر معظم که احمدی نژاد جونتوجه نکرد-از حکم حکومتی وقهر ۱۱ روزه -ازاقتصاد فلاکت بار -از بیکاری جوانان-از تعطیلی کارخانه ها-از..............چه دیگه بگیم لال شدیم اینقدر گفتیم احمدی نژاد دیگه
naghi
دور میدون چهارراه گلسار نه تا بنر با پول بیت المال زدن،دیگه جا نبود وگرنه فک کنم بیشتر میزدن
محسن
آدمی که میدونه نه محبوبیت داره نه پایگاه اجتماعی اینطوری تبلیغ میکنن براش وگرنه کسی محبوب مردمه نه تبلیغ میخواد نه انقدر ترس داره که محافظاش از حد نرمال بیشتر باشن.
در حاشیه