استیضاح ظریف مطرح نبوده و نیست/ بی‌اعتمادی ما به خباثت آمریکایی‌هاست

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: ملت و افرادی که نگرانی‌هایی در روند مذاکرات هسته‌ای دارند این نگرانی‌های آن‌ها به دلیل خباثت کشورهای آمریکایی و غربی است اما این بدان معنا هم نیست که بیان کنیم از تیم مذاکره کننده خود گله نداریم.

استیضاح ظریف مطرح نبوده و نیست/ بی‌اعتمادی ما به خباثت آمریکایی‌هاست
 به گزارش هشت دی نیوز، اسماعیل کوثری، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «خبرگزاری دانشجو» در رابطه با نگرانی‌های موجود پیرامون عدم اعتماد به رئیس تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: بی‌اعتمادی نمایندگان به تیم مقابل است نه به رئیس تیم هسته‌ای کشور اما از تیم هسته‌ای کشور انتظار داریم بسیار شفاف‌تر به مردم گزارش دهد و کمتر در مقابل غربی‌ها بایستند.
وی د رادامه افزود: ملت و افرادی که نگرانی‌هایی در روند مذاکرات هسته‌ای دارند این نگرانی‌های آن‌ها به دلیل خباثت کشورهای آمریکایی و غربی است اما این بدان معنا هم نیست که بیان کنیم از تیم مذاکره کننده خود گله نداریم.
نماینده مردم تهران در خانه ملت خطاب به تیم مذاکره کننده، بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها برای شفاف کردن ملت و کنگره فکت شیت ارائه می‌کنند تیم مذاکره کننده نیز باید فکت شیت ایرانی را بصورت مکتوب جهت شفاف سازی ملت ارائه دهد و بر اساس‌‌ همان چیزی که در مکتوب ارائه شده، ملت در خصوص پذیرش و یا مخالفت با توافق نامه تصمیم بگیرند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص اینکه آیا عدم استیضاح وزیر امور خارجه در طی ۱۸ ماه نشان از اعتماد نمایندگان به ظریف است، گفت: خیر بحث استیضاح ظریف تا کنون مورد بحث نبوده و نیست. نگرانی های موجود از روند مذاکرات ربطی به استیضاح وزیر امور خارجه ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه