آماده‌ و فضا سازی پارک ابریشم صومعه سرا برای میزبانی از شهدای گمنام در خرداد امسال

در این راستا مصاحبه‌ای با شهردار صومعه‌سرا انجام داده‌ایم که حسن آقاجانی اظهار کرد: طبق فرمایشات سردار باقرزاده در راستای تعویض صندلی‌های پارک، تا اوایل اردیبهشت ماه صندلی‌ها تعویض خواهد شد.

آماده‌ و فضا سازی پارک ابریشم صومعه سرا برای میزبانی از شهدای گمنام در خرداد امسال

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از واران‌نیوز، صومعه‌سرا در اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد ماه میزبان پرستوهای گمنام است.

در راستای آماده سازی شهر صومعه‌سرا و پارک ابریشم برای میزبانی شهدای گمنام ،سردار سید محمد باقرزاده ۱۳ اسفند ۹۳ با حضور در این شهر محیط و شرایط این منطقه را برای انجام آئین استقبال از شهدا بررسی کرد.

وی جایگاه مکانی تدفین شهدای گمنام در پارک ابریشم را دارای فضای کافی، زیبا و چشم انداز و مناسب عنوان کرد و گفت: برخی تغییرات مانند تعویض صندلی پارک‌ها باید صورت گیرد  تا فضای مناسب‌تری در این مکان حاکم باشد.

در این راستا امروز مصاحبه‌ای با شهردار صومعه‌سرا انجام داده‌ایم که حسن آقاجانی اظهار کرد: طبق فرمایشات سردار باقرزاده در راستای تعویض صندلی‌های پارک، تا اوایل اردیبهشت ماه صندلی‌ها تعویض خواهد شد.

وی افزود: ورود شهدا گمنام در صومعه‌سرا یک نعمتی است که خداوند به مردم شریف این شهرستان عنایت کرده است و همه ما باید در این راستا نهایت تلاش خود را کنیم تا میزبانی خوبی از شهدای گمنام و این پرستوهای عاشق خونین بال گمنام داشته باشیم.

شهردار صومعه‌سرا گفت: مردم صومعه سرا با وحدت کلمه و همدلی آماده حضور شهدای گمنام در این شهرستان هستند و جوی معنوی بر صومعه سرا حاکم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه