افزایش ۱۸.۵ درصدی تعرفه اماکن ورزشی رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از افزایش ۱۸.۵ درصدی تعرفه اماکن ورزشی رشت در سال جاری خبر داد.

افزایش ۱۸.۵ درصدی تعرفه اماکن ورزشی رشت

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا قانع با اشاره به تصویب افزایش ۱۸.۵ درصدی تعرفه اماکن ورزشی این شهر در کمیسیون فرهنگی شورای رشت، اظهار داشت: این رقم پس از کارشناسی‌های صورت گرفته در شورا تصویب شد.

وی با بیان اینکه در صورتی‌که سازمان فرهنگی فعالیتی را در زمینه ماده ۲۸ تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری داشته باشد، معادل ۵درصد درآمد وصولی به حساب این سازمان واریز می‌شود، افزود: در صورت اجرای پروژه‌های عمرانی نیز تا ۱۰درصد اعتبار به عنوان حق‌الزحمه به حساب سازمان فرهنگی ورزشی واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به ۳۷ مجموعه و سالن ورزشی و زمین ورزشی این سازمان در سطح شهر رشت، گفت: میانگین رشد تعرفه اجاره بهای این اماکن امسال ۱۸.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

قانع با بیان اینکه حق عضویت کلاس‌های مدرسه فوتبال و آموزش فوتبال این سازمان امسال ۷درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: براساس قانون بودجه باید امسال ۸۰۰میلیون تومان درآمدزایی کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین سرای محله رشت افتتاح می‌شود، حضور فعالانه هنرمندان و اجرای برنامه‌های هنری در محلات برنامه‌ریزی شده که به صورت مستمر و با نظارت سازمان اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، گفت: نخستین سرای کودک و خانه خلاقیت از مدت‌ها قبل آماده شده و به زودی در رشت و با حضور مسئولان محلی و استانی راه‌اندازی می‌شود.

قانع با اشاره به جانمایی احدث نخستین فرهنگسرای کلانشهر رشت، اظهار داشت: مکان‌یابی و جانمایی انجام شده و در مرحله توافق با معاونت عمرانی شهرداری رشت هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه