مردم صومعه‌سرا دوست دارند ره‌آورد سفر رئیس جمهور به گیلان چه باشد؟

همزمان با ورود رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، مردم صومعه‌سرا دوست دارند ره‌آورد این سفر برایشان چه باشد؟

مردم صومعه‌سرا دوست دارند ره‌آورد سفر رئیس جمهور به گیلان چه باشد؟

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از واران نیوز، دکتر حسن روحانی، رئیس۰ جمهور دولت تدبیر و امید طی روزهای آتی به استان سرسبز و مهمان‌نواز گیلان سفر می‌کند.

در این راستا به نظر شما مردم دوست دارند ره‌آورد سفر رئیس جمهور به گیلان چه باشد؟

ایجاد اشتغال برای جوانان

مقداد ف، جوان صومعه‌سرایی در این راستا با بیان اینکه لیسانس حسابداری دارد ولی متاسفانه بیکار است، اظهار کرد: به عنوان یک جوان تحصیلکرده وبیکار قطعا اولین مطالبه من از رئیس جمهور ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی افزود: وقتی جوانان تحصیلات تکمیلی خود را به پایان می‌رسانند و با بیکاری مواجه می‌شوند قطعا معضلات و مشکلات اجتماعی زیاد می‌شود.

جوان صومعه‌سرایی با بیان اینکه درحال حاضر بیکاری به یک بحران تبدیل شده است، اظهار کرد: پدیده هایی مثل اعتیاد، خلاف کاری، قانون ستیزی، هنجارشکنی ارتباط تنگاتنگی با بیکاری و فقر دارند.

مقداد ف تصریح کرد: افرادی که بیکار هستند، بیشتر آمادگی کشیده شدن به سمت کارهای خلاف نسبت به افراد مشغول را دارند و در همین راستا از دولت تدبیر و امید خواستارم که در اولین اقدام خود برای استان گیلان و به خصوص شهر صومعه‌سرا ره‌آورد اشتغال برای جوانان را داشته باشند.

صداقت و راستگویی را از رئیس جمهور خواستارم

ش ب، شهروند صومعه‌سرا با بیان اینکه صداقت و راستگویی مهمترین ره‌آورد رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان است، خاطرنشان کرد: از ریاست جمهوری خواستاریم از ارائه وعده های نا ممکن به مردم خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه با هر وعده رئیس جمهور و هیئت دولت مردم منتظر اجرای ان هستند، اظهار کرد: ما به امید زندگی می کنیم تا شاید تدبیری اندیشه شود و این امیدی که در مردم توسط دولت ایجاد می شود به ناامیدی نرود.

شهروند صومعه‌سرایی افزود: برقراری عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و رشوه خواری در تمام سطوح از دیگر مطالبات بنده و عموم مردم است.

تبدیل دهستان ضیابر به بخش

یوسف ضیابری با بیان اینکه سالهاست منتظر بخش شدن دهستان ضیابر هستیم، گفت: حدودا دو سال و نیم گذشته فرماندار وقت در مسجد آیت‌الله ضیابری یک سخنرانی کردند و گفتند که تا پنج ماه آینده و قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم حکم بخش شدن ضیابر به دست مردم این منطقه می‌رسد.

وی بابیان اینکه هم اکنون دو سال و نیم از آن وعده می‌گذرد ولی ما حکمی نمی‌بینیم، تصریح کرد: انتظار داریم ره‌آورد رئیس جمهور برای مردم منطقه ضیابر حکم بخش شدن آن باشد.

شهروند ضیابری با بیان اینکه ضیابر از سابقه تاریخی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: متاسفانه آنطوری که باید به این دهستان رسیدگی نشده و کوچه‌ها و اکثر خیابان‌های آن نیاز به شن ریزی و روکش آسفالت دارد.

وی اظهار کرد: امیدواریم سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای همه مردم استان و هم چنین برای منطقه ضیابر دارای خیر و برکت باشد.

به گزارش واران نیوز، علاقه مندان می‌توانند نظرات و مطالبات خود را از رئیس جمهور در بخش نظرات این خبر درج نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه