تمهیدات سفر رئیس جمهور به گیلان با طعم سهم خواهی حزبی/ معاون استاندار متشکریم!

آیا معاون محترم سیاسی، حضور رئیس جمهور را تنها برای احزاب منتسب به جریان مورد علاقه خود می خواهد و مردم “هیچ” انگاشته می شوند؟

تمهیدات سفر رئیس جمهور به گیلان با طعم سهم خواهی حزبی/ معاون استاندار متشکریم!

به گزارش خبرنگار سروییس سیاسی هشت دی نیوز، در آستانه اولین سفر حجت الاسلام دکتر روحانی در قامت ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان گیلان تمهیداتی از سوی مسئولین استان برای این سفر اندیشیده شده که البته طبیعی می باشد.

تشکیل میتینگ های سیاسی و جریانی از سوی عناصر به اصطلاح جبهه اصلاحات در این راستا جای پرسش دارد.

اینکه فراخوانی حزبی افراد شهرستانی، از اقصی نقاط استان گیلان با پشتیبانی مالی چه کسانی صورت می گیرد خود جای بحث جداگانه دارد ولیکن حضور عالی ترین مقام سیاسی استان یعنی آقای احمدی پور(معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان) و مدیرکل اجتماعی آن در میتینگ سیاسی اصلاح طلبان در سالن یادگار امام(ره) با کدام منظور صورت گرفته است این پرسش ها را به ذهن می رساند:

eslahat-gilan

 

  1. آیا آقای احمدی پور از فرصت حضور رئیس جمهور برای انسجام بخشی حزبی جریان مورد علاقه خود بهره برداری می نماید؟
  2. آیا معاون محترم سیاسی، حضور رئیس جمهور را تنها برای احزاب منتسب به جریان مورد علاقه خود می خواهد و مردم “هیچ” انگاشته می شوند؟
  3. همانطور که از محتوای بیان چند عضو سخنران میتینگ استنباط می شود، آیا مطالبات این جریان فقط راهگشایی مشکلات حزبی این جریان است؟
  4. آیا پس از دوسال از حضور دولت تدبیر و امید در راس قوه مجریه، آیا در سفر عالی ترین مقام اجرایی کشور به استان پروژه ای در شان مردم شریف گیلان برای افتتاح آماده شده است؟
  5. آیا برای مشکلات عدیده استان مانند بیکاری جوانان، تعطیلی واحدهای تولیدی، مشکل بخشهای کشاورزی و… تمهیدی اندیشیده شده است که در نزد آقای دکتر روحانی طرح گردد؟
  6. آیا برای پروژه های زیرساختی استان مانند سکوی نفتی و پالایشگاه و حتی پتروشیمی رودسر که می تواند وضعیت اشتغال استان را بهبود بخشد برنامه ریزی ای انجام شده است؟
  7. آیا برای پروژه های بزرگ عمرانی چون آزاد راه قزوین – رشت ، راه آهن و… طرحی آماده شده است تا از فرصت حضور رئیس جمهور استفاده شود؟
  8. آیا دغدغه مردم ما این است که در سفر رئیس جمهور شعار فارسی بدهیم یا لاتین! که وقت معاون سیاسی باید آنجا سپری گردد؟

و ده ها سوال دیگر , دغدغه هایی که باید به آن پاسخ گفت.

راستی آیا با طرح سیاسی ترین مطالبات حزبی یک گروه و یا یک جریان سیاسی در یک میتینگ حزبی می خواهید مطالبات به حق مردم شریف و نجیب گیلان را با آن گره بزنید و مثل همیشه از مطالبات قانونی مردم چشم پوشی کنید؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم امیدوارم اوضاع گیلان با وجود همچنین افرادی، ختم بخیر شود ایکاش یه خورده مردم رو هم در نظر ميگرفتند .... صدق الله العلی العظيم
منبع آگاه در پاسخ به شهروند
چرا ۸دی تابحال حتی یک مطلب برعلیه آقای [...] منتشر نکرده است؟ ایشان که از بزرگان فتنه در کشور و سرفتنه گر گیلان می باشد و هر ماه دیدار خصوصی با سران فتنه مثل حجاریان و خاتمی و ... دارد و هرکجا مینشنید با فریاد اعلام میکند اصلاحطلب است و با ارکان نظام زاویه دارد. آیا این به معنی تعامل پنهان ۸دی با ایشان است؟ اگر صداقت و وجدان دارید منتشر کنید
ناشناس در پاسخ به منبع آگاه
اسم رو بذارید تا بدونیم دقیقا منظور کی هست؟ وبشناسیم اگر نمی شناسیم فتنه گران را
ناشناس
بنامخدامردمولینعمتهستند نو کیسه دور رییس جمهور جمع شدن
حسن
احسنت به شما. پرسشهای خوبیه که امیدوارم منشا فکر کردن بشه که مسولین محترم ما در استان دارن چیکار میکنن.
عبد خدا
چنین گردهمایی هایی از مسئولان اصلاح طلب گیلان دور ازانتظار نیست. فقط یه شکم حرف هستند در حمایت از مردم !!! اما درعمل هیچ!!! واقعا نوکیسه هستن
ناشناس
آقای مهدوی فرماندار رشت هم در جمع بودن عکسش هم در سایت ها هست
در حاشیه