با درایت تیم مذاکره خون شهدا و حقوق ملت پایمال نمی شود

کیومرث دولتی در همایش بزرگداشت شهید آوینی ؛دین محوری ،دین باوری ؛اخلاق محوری ،ولایت مداری را از شاخص های هنر انقلابی عنوان کرد.

با درایت تیم مذاکره خون شهدا و حقوق ملت پایمال نمی شود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هشت دی نیوز، کیومرث دولتی در همایش بزرگداشت شهید آوینی ؛دین محوری ،دین باوری ؛اخلاق محوری ،ولایت مداری را از شاخص های هنر انقلابی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۴ با توجه به تجارب به دست آمد گذشته برنامه ها با رونق و کییت بهتری دنبال می شود گفت: امسال در برنامه های بسیج هنرمندان تقویت روحیه انقلابی در عرصه هنر دنبال می شود .
رئیس بسیج هنرمندان گیلان با تاکید بر اینکه برنامه های جذب صالحین د ر دستور کار برنامه های سال ۹۴ قراردارد تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در سال ۹۴ توجه بیشتر به بخش خواهران است
دولتی با اشاره به نامگذار سال توسط مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی بین دولت و مردم گفت: امیدواریم برنامه های اثرگذار در عرصه هنر با همکاری  و همدلی هنرمندان و مسئولان اجرایی شود.
ویبا تصریح بر اینکه یکی از ویژگی هنر انقلاب اسلامی بصیرت است،افزود: هنر انقلاب اسلامی دارای محتوا و پیامی ارزشمند است که باید در همه هنرها این روش متجلی شود.
دولتی با اشاره به روز فناوری هسته ای تصریح کرد: با درایت تیم مذاکره خون شهدا و حقوق ملت پایمال نمی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه