کشف ۴کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش طی گفتگویی با خبر نگار ما از کشف ۴ کیلو گرم مواد مخدر خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه اشخاصی قصد انتقال مواد مخدر از این شهرستان را دارند پیگیری در موضوع دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

کشف ۴کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان تالش

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، سرهنگ عباس اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان تالش افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری مرزبانی استان و پاسگاه دریایی کرگانرود و همچنین فاب حویق با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع و حمل مواد مخدر توسط متهمان با یک دستگاه خودروی پراید اطمینان حاصل نمودند.

اسماعیلی با بیان اینکه این متهمان قبل از رسیدن به مقصد با خودرویشان در بخش حویق این شهرستان متوفق شدند تصریح کرد: ماموران فاب حویق خودروی این متهمان را متوقف و مقدار ۳ کیلو گرم ماده روان گردان از نوع شیشه و مقدار ۱ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ایی در خودرو جا سازی شده بود را کشف و ضبط نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند اظهار داشت : طرح شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده از اولویت های اجرایی پلیس این شهرستان می باشد و بصورت قاطع نیز با سوداگران مرگ رفتار خواهد شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه