یادواره شهدای هسته ای در شهرستان آستارا برگزار می شود

دبیر ستاد بزرگداشت یادواره شهدای هسته ای بندر آستارا از برگزاری چهارمین یادواره شهدای هسته ای همزمان با روز ملی فناوری هسته ای در این شهرستان خبر داد.

یادواره شهدای هسته ای در شهرستان آستارا برگزار می شود

به گزارش هشت دی نیوز، فرتاش حریری دبیر ستاد بزرگداشت یادواره شهدای هسته ای آستارا عصر (۱۸ فروردین) در جلسه برنامه ریزی این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی را گرامیداشت و افزود: این انقلاب حاصل خون شهداست و به راحتی به دست نیامده و ما باید با دل و جان حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت های کشور در بخش ها و زمینه های مختلف حاصل خون شهداست، تصریح کرد: هدف استکبار جهانی از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از الگو شدن کشورمان در میان کشورهای اسلامی و جهان و همچنین دست نیافتن به استقلال علمی بود.

دبیر ستاد بزرگداشت یادواره شهدای هسته ای بندر آستارا اضافه کرد: به برکت و پشتوانه خون شهدای انقلاب و تلاش شهدای هسته ای امروز ملت ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و باید همواره یاد و خاطره شان زنده نگه داشته شود.

وی از برگزاری چهارمین یادواره شهدای هسته ای  همزمان با روز ملی فناوری هسته ای در بندر آستارا خبر داد و اضافه کرد: این مراسم روز پنجشنبه (۲۰ فروردین) ساعت ۱۱ صبح در مسجد عباسیه برگزار می شود.

حریری گفت: در این یادواره دکتر منعم، از تحلیلگران سیاسی و اساتید دانشگاه به سخنرانی می پردازد و همخوانی بیعت با شهدا و ولایت به صورت دسته جمعی توسط تمام شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است./ شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه