درخواست فوری از وزارت خارجه/ به نگرانی‌ها پایان دهید

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: وزارت خارجه باید فکت‌شیت خود درباره بیانیه لوزان را هرچه سریعتر منتشر کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

درخواست فوری از وزارت خارجه/ به نگرانی‌ها پایان دهید

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از جهان، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر در لوزان سوئیس و انتشار فکت شیت طرف آمریکایی درباره بیانیه لوزان به فارس گفت: وزارت خارجه باید فکت‌شیت خود درباره بیانیه لوزان را هرچه سریعتر منتشر کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

وی با اشاره به فکت‌شیت‌های منتشر شده از سوی برخی کشورهای غربی طرف مذاکره با ایران درباره مذاکرات و بیانیه لوزان تصریح کرد: برخی مفاد و کلی‌گویی‌های بیانیه‌ای که در پایان مذاکرات سوئیس قرائت شد و فکت‌شیت‌های منتشر شده ازسوی وزارت خارجه آمریکا و فرانسه درباره این بیانیه و نیز ادعاهای گاه و بیگاه مقامات خدعه‌گر و فریب‌کار آمریکایی و غربی به نگرانی‌ها دامن زده است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در پایان تأکید کرد: با توجه به این موارد انتظار داریم هرچه سریعتر وزارت خارجه کشورمان با انتشار فکت‌شیت واقعی درباره بیانیه لوزان، ادعاهای مقامات غربی و متن‌های آمریکایی و دیگر متن ها را رد کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه