آیت الله قربانی: اقتدار ایران اسلامی غرب را پای میز مذاکره کشاند

نماینده ولی فقیه در گیلان به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران اشاره کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی دنیای غرب را پای میز مذاکره کشانده است.

آیت الله قربانی: اقتدار ایران اسلامی غرب را پای میز مذاکره کشاند

به گزارش هشت دی نیوز، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه قدس گیلان با اشاره به موفقیت اخیر کشور در مذاکرات ۱+۵ اظهار کرد: موفقیت مذکور مرهون رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

وی به جامعیت مقام معظم رهبری در موضوع‌های مختلف اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به لحاظ تقوا، اخلاق و مدیریت جامعه بی‌نظیر است.

قربانی متذکر شد: اوباما در اظهارات خود اذعان کرده تمام گزینه‌ها روی میز است اما مذاکره با ایران را برگزیدیم و این اظهارات نشان‌دهنده قدرت و اقتدار ایران اسلامی در سطح بین‌المللی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: سیره بانوی بزرگ اسلام باید الگوی تمام زنان مسلمان باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از طرف مقام معظم رهبری در سال ۹۴، بیان کرد: امیدواریم مسئولان و مردم با همدیگر با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری روند پیشرفت همه‌جانبه کشور را شتاب دهند.

*سپاه آماده دفاع از کشور است

سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گوش به‌فرمان فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: پاسداران مخلص و متعهد تحت امر رهبر معظم انقلاب در دفاع از تمامیت ارضی کشور‌ در هر زمان و مکان آماده هستند./ فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه