کندی سرعت اینترنت بیشترین شکایت مشترکان تلفن همراه

مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: بیشترین شکایت‌ها به سامانه ۱۹۵ مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتورهای تلفن همراه است.

کندی سرعت اینترنت بیشترین شکایت مشترکان تلفن همراه

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، محمدحسین هوشنگی پیش از ظهر امروز در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به تماس‌ها و شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ اظهار کرد: سامانه پاسخ‌گویی سپاس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته جایگاه خود را بین مشترکان ارتقا دهد.

وی از ثبت ۳۴ هزار و ۲۳۷ تماس با سامانه ۱۹۵ در ۱۵ روز تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: ۳۲۱ شکایت در سامانه پاسخ‌گویی سپاس ثبت شده است.

هوشنگی با بیان اینکه به ۶۴ شکایت ثبت شده پاسخ داده شده، تصریح کرد: رسیدگی به ۲۰ درصد از شکایت‌ها در سامانه ۱۹۵ نهایی شده است.

مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بیشترین شکایت‌ها را مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت و وایمکس خواند و بیان کرد: رعایت نکردن کیفیت خدمات مطابق با قرارداد و ارائه نامطلوب خدمات پشتیبانی توسط فروشندگان خدمات اینترنت پر سرعت از مهم‌ترین شکایت تماس گیرندگان به سامانه ۱۹۵ است.

وی با اشاره به اینکه گزارش وضعیت پاسخ‌گویی به شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح و بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: وزارت مذکور پیگیر مشکلات مردم در حوزه فعالیت‌های مربوط به آی.سی.تی است.

هوشنگی سامانه ۱۹۵ را نقطه تماس مردم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: سامانه مذکور برای پاسخ‌گویی به شهروندان راه‌اندازی شده است.

مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان نتایج ارائه شده توسط سامانه پاسخ‌گویی سپاس را حائز اهمیت ذکر کرد و یادآور شد: نتایج سامانه ۱۹۵ به منظور ارزیابی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه می‌شود.

وی متذکر شد: مشترکان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت www.195.ir، تماس با تلفن گویای ۱۹۵، شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵ و نشانی اینترنتی ICT.GOV.IR@195 شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود در مورد خدمات ارائه شده در این حوزه را گزارش کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه