علت بوی نا مطبوع و کیفیت پایین آرد و نان شهرستان فومن چیست؟

یکی از اهداف آزادسازی قیمت نان بهبود و ارتقاء کیفیت نان و کاستن از ایجاد ضایعات بود زیرا مردم انتظار دارند وقتی قیمت تمام شده نان را پرداخت می کنند نان با کیفیت دریافت کنند.

علت بوی نا مطبوع و کیفیت پایین آرد و نان شهرستان فومن چیست؟

به گزارش هشت دی نیوز، یکی از اهداف آزادسازی قیمت نان بهبود و ارتقاء کیفیت نان و کاستن از ایجاد ضایعات بود زیرا مردم انتظار دارند وقتی قیمت تمام شده نان را پرداخت می کنند نان با کیفیت دریافت کنند.

به گزارش بهجت نیوز ؛ آنچه در شهرستان فومن شاهد هستیم حکایت از گلایه مردم از نا مرغوبی انواع نان و کیفیت پایین آن است.

مشکلی که طی چند وقت اخیر برای وضعیت آرد و نان شهرستان پیش آمده نبود کیفیت لازم و در بعضی موارد بدبو بودن نان تحویل داده شده به مردم است.گزارش‌های میدانی ما از سطح شهر فومن در گفتگو با نانوایان و مردم حکایت از آن دارد که گاها نان تحویل داده شده به قدری نامطلوب بوده که مردم از خوردن آن جلوگیری کرده اند.

اما علت این موضوع چیست؟

جواد عامر ، معاون فرماندار فومن و مسئول کارگروه آرد و نان شهرستان در گفتگو با بهجت نیوز با بیان اینکه گزارشات این مشکل به دست ما هم رسیده است ، گفت : مردم شهرستان از نبود کیفیت آرد گله داشتند که ما نیز تمام تلاشمان را برای رفع این مشکل به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه پس از دریافت گزارشات به دنبال راه حلی برای این مشکل بودیم ، افزود : طعم بد برخی کیسه های آرد به دلیل کیفیت پایین گندم تولیدی در چند کارخانه بود که ما بلافاصله در تماسی با مسئولان استانی خواستار تعویض این کیسه ها با آردهای با کیفیت‌تر از سایر کارخانه‌ها شدیم.

عامر با اشاره به اینکه در تعدادی از موارد شاهد بودیم که نانوا پس از دریافت کیسه آرد ، این کیسه را در جایی نمناک و غیرمعمول قرار داده است که همین دلیل باعث بدبو شدن کیسه آرد شده است ، گفت : بلافاصله پس از مطلع شدن از این موضوع با نانوای خاطی برخورد قانونی صورت گرفت.

مسئول کارگروه آرد و نان شهرستان فومن گفت : متصدیان نانوایی باید در تهیه و توزیع نان مورد نیاز مردم، نهایت دقت را مد نظر داشته و ضمن رعایت موازین بهداشتی، مقررات قانونی را هم رعایت کنند.

وی به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین نان مصرفی و مورد نیاز مسافران و گردشگران ایام نوروزی اشاره کرد و گفت: در کنار افزایش سهمیه آرد ، پیگیر ساعات کار نانوایی های فعال بودیم تا مسافرین شهرستان مشکلی بابت تهیه نان نداشته باشند.

عامر در پایان با بیان اینکه این قول را خواهیم داد که پیگیر جدی در همه حوزه‌ها و خصوصا مسئله آرد و نان باشیم ، گفت : مردم نیز در این امر به ما یاری برسانند و مشکلات را با مسئولین مربوط در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه