رقص و پایکوبی به خاطر یک چرک‌نویس!

هنوز معلوم نیست در حالی که خود دولتی‌ها ادعا دارند توافقی در لوزان انجام نشده و راه حل ها و تعداد سانتریفیوژها روی چرک‌نویس است، هواداران بنفش دقیقا در حمایت از چه چیزی فرصت رقص را مغتنم شمرده‌اند؟!

رقص و پایکوبی به خاطر یک چرک‌نویس!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از صراط، حضور تعداد کمی از هواداران دولت تدبیر و امید در خیابان های تهران و رقص(!) و پایکوبی آنها به خاطر آنچه “دستاورد”های تفاهم لوزان خوانده شده، در حالی انجام گرفت که محمد جواد ظریف، به صراحت اعلام کرد متنی که در آن “راه‌حل‌ها و تعداد سانتریفیوژها آمده”، چرک نویس بوده است.

ظریف در گفتگوی تلویزیونی خود اظهار داشت: “در بیانیه مطبوعاتی که من و خانم موگرینی خواندیم تعداد سانتریفیوژها نیامده در چرک نویس راه‌حل‌ها و تعداد سانتریفیوژها آمده است.”

ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بارها بر اینکه نتیجه مذاکرات لوزان سوییس، یک “بیانیه” بوده و “توافق” تاکید کرده اند. تاکید او بر اینکه برخی جزییات – مانند تعداد سانتریفیوژها” در چرک نویس آمده، نیز در راستای همین اظهارنظر تلقی می شود.

با این وجود، تعداد کمی از هواداران دولت تدبیر و امید، در دو شب متوالی، به چند خیابان شمال شهر تهران آمدند و به رقص و پایکوبی پرداختند.

۱۷۷۳۱۷_۲۸۲

۱۷۷۳۱۸_۷۸۴

۱۷۷۳۱۹_۳۹۱

گفتنی است برخی هواداران حسن روحانی پس از پیروزی میلیمتری او در انتخابات ۹۲ نیز به رقص و پایکوبی پرداخته بودند. در آن سال، تعدادی از هواداران تحریک شده روحانی، به سر دادن شعارهای سیاسی روی آورده و برخی دیگر نیز به آوازخوانی، رقص، اختلاط و کشف حجاب در سطح خیابان ها پرداختند.

هنوز معلوم نیست در مورد اخیر، در حالی که خود دولتی ها ادعا دارند توافقی الزام آور در لوزان انجام نشده – و البته دلایل فراوانی در رد این ادعا وجود دارد – هواداران دولت دقیقا در حمایت از چه چیزی فرصت رقص را مغتنم شمرده اند؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن پور
بره باید کار فرهنگی انجام بشه وگرنه بازم کس به کس نیه
در حاشیه