تیم مذاکره کننده باید برای احقاق تمامی حقوق ملت ایران تلاش کند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز در بازه زمانی حساسی قرار داریم، گفت: غربی‌ها بسیاری از حقوق ملت ایران را پذیرفته‌اند ولی تیم مذاکره کننده باید برای احقاق تمامی حقوق ملت ایران تلاش کند.

تیم مذاکره کننده باید برای احقاق تمامی حقوق ملت ایران تلاش کند

به گزارش هشت دی نیوز، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بیانیه لوزان، اظهار داشت: ملت ایران خواستار لغو تمامی تحریم‌های غرب و سازمان ملل هستند.

وی با بیان اینکه امروز در بازه زمانی حساسی قرار داریم، افزود: غربی‌ها بسیاری از حقوق ملت ایران را پذیرفته‌اند ولی تیم مذاکره کننده باید برای احقاق تمامی حقوق ملت ایران تلاش کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه ملت ایران زیر بار زور نمی‌روند، گفت: سیره ملت ایران در مقابله با زورگویان و دشمنان، سیره حسینی(ع) است و ملت هرگز تسلیم زیاده‌خواهان نمی‌شوند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای خواسته ملت ایران و فصل‌الخطابی برای هیئت مذاکره کننده ایرانی است، تصریح کرد: ملت ایران رفاه با تسلیم شدن در برابر نظام سلطه را نمی‌پسندد و نمی‌خواهد.

وی با تقدیر از دیپلمات های ایران در مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: در سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نیازمند تقویت روابط مردم و مسئولان هستیم چراکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه