آمار اولیه تلفات حوادث رانندگی نوروز هفته جاری اعلام می‌شود/ کاهش تلفات داشتیم

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از اعلام آمار ابتدایی تلفات حوادث رانندگی نوروز ۹۴ ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: شواهد نشان می‌دهد که کشته‌های این حوادث امسال به مراتب کمتر از سال گذشته بوده است.

آمار اولیه تلفات حوادث رانندگی نوروز هفته جاری اعلام می‌شود/ کاهش تلفات داشتیم

به گزارش هشت دی نیوز، سید احمد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در مورد انتشار آمار مربوط به متوفیان حوادث رانندگی نوروز ۹۴ گفت: ما هر ساله دو نوع آمار برای این ایام اعلام می‌کنیم که یکی از آنها موقتی و مربوط به کشته‌های سر صحنه تصادفات و حین انتقال می‌شود.

وی ادامه داد: آمار دوم که آمار نهایی محسوب می‌شود در نیمه اردیبهشت به اطلاع عموم مردم می‌رسد که در آن افرادی که به علت تصادف بستری شده بودند و احیاناً جان خود را از دست دادند نیز درج می‌شود.

به گفته شجاعی آمار ابتدایی مربوط به تلفات تصادفات با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس راهور تهیه شده و اکنون در حال جمع‌بندی است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تأکید کرد: این آمار طی چند روز آینده اعلام می‌شود اما به طور قطع آمار نهایی را باید تا نیمه اردیبهشت اعلام کنیم.

وی با مقایسه تلفات امسال با سال گذشته گفت: شواهد و اظهارات پلیس نشان می‌دهد که تلفات حوادث رانندگی امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و به آن چیزی که مدنظر راهنمایی و رانندگی بوده است نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار فارس، بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی از ۲۵ اسفند سال ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ در مجموع ۱۰۸۴ نفر در حوادث رانندگی فوت کردند که ۷۷۰ نفر آ‌نها در جاده‌های برون شهری از بین رفتند، ۲۱۴ نفر در تصادفات درون شهری و ۹۶ نفر در جاده های روستایی کشته شدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه