سوالهای حسن کربلایی از اعضای حزب اعتدال و توسعه گیلان/ مبارک باشد و قدر نعمت را بدانید

آیا وقتی درخواست ملاقات از جانب حزب نوبخت صورت گرفت، ابتدائاً اسامی ملاقات کنندگان را خواستند؟ چون موقع در خواست اصولگرایان با آیهالله قربانی، گفته شد اول اسامی را به دفتر بدید.

سوالهای حسن کربلایی از اعضای حزب اعتدال و توسعه گیلان/ مبارک باشد و قدر نعمت را بدانید

به گزارش هشت دی نیوز، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان و از فعالان سیاسی استان در آخرین دست نوشته های وبلاگش نوشت:

در خبرها آمده بود که این دیدار انجام شده و رنجکش و محمدی و سپس نماینده ولی فقیه سخنانی داشتند. چند سوال برای من پیش آمده که نمیدانم چه کسی پاسخ میدهد.

 ۱.   از زمانی که درخواست ملاقات صورت گرفت تا هنگام ملاقات چه مدتی طول کشید؟ چون اصولگرایان هم قصد ملاقات داشتند که دو ماه طول کشید تا اذن دخول صادر شد.

  ۲.    آیا هنگام درخواست ملاقات، چند واسطه دیگر هم وارد صحنه شدند؟ چون وقتی اصولگرایان در خواست ملاقات کردند، شنیدند که فلان فرد هم باید در مذاکرات اذن دیدار حضور داشته باشد.

۳.     در هنگام ملاقات آیا در اتاق انتظار ماندید، و آیا پذیرایی شدید؟ چون هنگام ملاقات اصولگرایان، یکساعت در اتاق انتظار معطل شدند و پایان یکساعت یک چای دادند که اغلب حضار موفق به نوشیدن چای نشدند.

۴.   آیا وقتی درخواست ملاقات از جانب حزب نوبخت صورت گرفت، ابتدائاً اسامی ملاقات کنندگان را خواستند؟ چون موقع در خواست اصولگرایان با آیهالله قربانی، گفته شد اول اسامی را به دفتر بدید.

۵.   آیا اعضای حزب نوبخت هرکدام دارای شخصیت سیاسی مجزایی بودند،یا فقط عضو یک حزب بودند؟، چون هفده نفر اصولگرای متقاضی ملاقات با آقای قربانی هرکدام دارای یک تشکیلات و یا گروه اصولگرا بودند و در اصل هر کدام نماینده یک جریان اصولگرا بودند.

۶.    آیا هنگام ورود به بیت آیهالله قربانی تعدادی از افراد حزب شما اجازه شرفیابی پیدا نکردند؟ چون به اصولگراها گفتند چهار نفر از شماها اجازه تشرف ندارید. جالبه بین شماها که عضو حزب نوبخت بودید، تنی چند در جریان فتنه ۸۸ حضور فعال داشتید و در ستاد میر حسین موسوی فعال بودید، ولی اصولگرایان متقاضی برای ملاقات و اتفاقا همانها که اجازه ورود نیافتند، در مقابل جریان فتنه،  فعال و استوار بودند. خوب مبارک باشه. قدر نعمت را بدانید و خدا را شکر کنید.با ایشان باشید.ما که هنوز محروم از دیداریم……

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کامبیز نویری
حسن اقای کربلایی باسلام وتبریک سال نو: ۱-خیلی تند وبدور از نزاکت شروع کردید بعید میدانم کسی جواب شما را بدهدواحتمالا شما هم علاقه ای به شنیدن جواب ندارید. ۲-در هر استان دیگر اگر غریبه ای به بزرگانش اینچنین هتاگی می کرد احتمالاچوب در استین به خارج از استان شوت میشد تاببینیم غیرت اصول گرایان استان چه اقتضا میکند؟ ۳-شمابرخلاف ادعاهایتان در هر دوره ای با اصل ولایت فقیه وخصوصا نمایندگان محترم ولی فقیه مشکل داشتید ودارید ظاهرا حضرت ایتالله قربانی که شاخص اصو لگرایی در استان وگشور هستند هم ازاین قاعده جنابعالی مستثنی نیستند!؟ ۴-عضویت در ستاد مهندس موسوی جرم نبوده ونیست بلکه رویه افراد واحزاب بعد از انتخابات استکه بر مبنای معیارهای قضایی میزان ومعیار فتنه گری محسوب می شود. ۵-حزب اعتدال و توسعه چه در سطح ملی و چه در سطح استان هرگز گفتار وکرداری خارج از منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات۸۸ ند اشتند. اما مرحوم عسکر اولادی که از موسسان موتلفه وسالها نفر اول ان بودند در هفته های اخر عمر خود اقایان مو سوی وکروبی را رفیق قدیمی خظاب کردند وراس فتنه بو دنشان را نفی کردند!
ناشناس در پاسخ به کامبیز نویری
یعنی چه؟ می خواهید بگوئید مرجوم حاج حبیب الله وموتلفه طرفدار فتنه اند!؟ عسکر اولادی چهره تابناک اصول گرایی بود وهست!
مولانا
بعد از توافق هسته ای اگر اصول گرایان خود را با مردم که خواستشان اعتدالگرایی است هماهنگ نکنند بد جوری خواهند باخت!؟انان با یک معذرت خواهی از مردم در خصوص حمایت از دولت قبل با ید شروع کنند وبمرور به تصحیح مواضع خود مبادرت نمایند.
م.ر در پاسخ به مولانا
یعنی نان رو به نرخ روز بخورند؟
کوروش
تفاوت امثال اقای کربلایی با اعتدالگرایان در رعایت ادب ونزاکت است اقا نامیدن افراد که ادم را نمیکشد ولی نگفتن ان ممکن است ادم را خوار وخفیف گند.
محسن پور
آ برار جان شیمی خودتو ناراحت نکن بلامیسر حتما آیت الله دلیل داشته که به زاکان شما اذن دخول نداده و اطو شده ایشان نماینده آقا استان درون ایسه و احترام ایشان واجب ایسه. شما هم هر وقت بوشویی و خودت رو اصلاح بوکودی اونوقت حاج آقا هم اذن دخول رو به شیمی زاکان فده توصیه کنم که از نصایح فیلسوف انزلی چی هم حتما استفاده کنین
حسین
رشادت جناب کربلایی واقعا ستودنیست. در استانی که همه حنجره ها در مقابل زر و زور وتزویرخاموشند باید به این مرد شجاع دست مریزاد گفت. تا کور شود هر انکه نتواند دید
اصولگرا
خوبه پدر معنوی به این سئوالها پاسخ بدهند.
ناشناس
وابدی برار ایجور دیدارون فایده نداره .بشید شیمی عزم جزم بکنید منت ایجور آدمونه نکشید
م.ر
حاجی مهم نیست مال کجایی مهم اینکه صدا خدایی باشه که مال شما هست اون کسی باید بفهمه فهمید
j
کربلیی منی چند؟
مهندس ملک
کربلایی باید بشینه با آیت الله یه گفتگویی بکنه تا این اوضاع کس به کس نیه استان درست بشه. همون هم باید باشه
اعتدالی
کربلایی خودش که دلال و کاسب فتنه است
فیروز
حسن جان سال همدلی و همزبانی رابا بد قلقی شروع کردی؟
کمال
اقای گربلایی باید بدانند که بی ادبی یک ادم۵۵ ساله را به حساب دانایی وشجاعت نمی گذارند بلکه به بیسوادی و نادانی او تعبیر می کنند.
کمال الدین اکمل در پاسخ به کمال
مگه حاج حسن سواد داره؟
محسن پور اصلی
آقا کامبیز تره صدبار بگوفتم تی حواس جمع کون الکی حرف مفت نوزدن. الان مثلا تو طرفدار آیت خدا قربانی ایسه ای؟ تره حالی ننبوسته که نماینده ولی فقیه در خط اصیل [...]!! تره توصیه کونم سرکلاس فیلسوف انزلی چی نیشینی تا تعریف اصول گرا رو حال بویییییییییییی
در حاشیه