عمق بخشی انقلاب دستاورد اردوهای جهادی است

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: دستاورد حرکت جهادی عمق بخشی انقلاب اسلامی، خودسازی، کادرسازی، نیروسازی و هجرت الی الله است.

عمق بخشی انقلاب دستاورد اردوهای جهادی است

به گزارش هشت دی نیوز نقل از دیارباران، عباس بایرامی در جمع دانشجویان جهادی گروه مصباح منطقه خرارود از توابع شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: دستاورد حرکت جهادی عمق بخشی انقلاب اسلامی، خودسازی، کادرسازی و نیروسازی و هجرت الی الله است.

وی اردوی جهادی را فرصتی برای تعالی روح عنوان کرد و افزود: امام زمان (عج) نیاز به انسان‌های بسیار فوق‌العاده و خوب دارد و امروز انسان خیلی خوب، بسیار کم است به همین دلیل می‌توان در این اردو انسان‌های خوب تربیت کرد.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان بردن انقلاب به روستاها را از دیگر اثرات اردوهای جهادی دانست و گفت: شما با این اردو انقلاب را به روستاها می‌برید و دل افراد روستایی را با انقلاب نرم‌تر می‌کنید البته برای این اقدام ابتدا باید خود شما انقلابی بوده و انقلاب را به درستی بشناسید تا بتوانید آنها را نیز انقلابی کنید.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه رویکرد اردوهای جهادی انسان محور و نرم افزاری است، افزود: در عرصه عمرانی و خدماتی هم تلاش های زیادی می شود اما هدف تربیت انسان است.

وی حضور جوانان جهادگر بسیجی در مناطق محروم منجر به تغییراتی در جهت بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی روستائیان شود که آثارش نسل به نسل برجای خواهد ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه