کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی می شوند

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش ‌های مختلف، تصریح کرد: به یاری خداوند در سال ۹۴ و ۹۵ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره‌ مند خواهند شد.

کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی می شوند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای ملاسرا بخش کوچصفهان با تاکید بر اینکه با ارائه خدمات صادقانه به مردم موجبات شادی دل مردم را فراهم کنیم، اظهار کرد: علاقه و عشقی که در تلاشگران و خادمین این ملت جهت خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن به این ملت وجود دارد در دنیا کم نظیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران و نمایندگان خدمت به مردم را برای خود افتخار می ‌دانند و تمام سعی خود را به کار بسته ‌اند تا به بهترین شکل ممکن به مردم خدمات رسانی کنند.

دکتر نجفی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش ‌های مختلف، تصریح کرد: به یاری خداوند در سال ۹۴ و ۹۵ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره‌ مند خواهند شد.

وی از افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی سال ۹۳ خبر داد و افزود: در دولت تدبیر و امید تخصیص اعتبارات عمرانی در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ بیش از ۲/۵ برابر رشد داشت.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به ضرورت بهره ‌گیری بهینه از منابع آبی بر صرفه جویی در مصرف آب تأکید کرد و یادآور شد: کشاورزان عزیز باید در آماده سازی زمین های کشاورزی از آب حاصل از بارندگی  و آب های سطحی بهره لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه باید در مدیریت مصرف آب نهایت دقت را داشته باشیم، ادامه داد: اگر در مصرف آب توجه نداشته باشیم در تأمین آب زراعی مشکل خواهیم داشت و سفارش بنده به کشاورزان عزیز این است که از آب بارندگی برای شخم اول و خزانه گیری نهایت بهره را  ببرند.

تأمینی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس نیز در این مراسم گفت: الحمدالله همدلی و مهربانی خوبی در کشورمان شاهد هستیم که باید قدر آن را بدانیم.

مهدوی، فرماندار شهرستان رشت نیز گفت: در بخش گاز رسانی به مناطق‌ سنگر و کوچصفهان عقب ماندگی‌ هایی داشتیم که امیدواریم تا پایان تیرماه سال جاری با کمک استاندار گیلان این عقب ماندگی‌ ها جبران شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه