همدلی دولت و ملت به توسعه کشور کمک می کند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : همدلی دولت و ملت به توسعه کشور کمک می کند .

همدلی دولت و ملت به توسعه کشور کمک می کند

به گزارش هشت دی نیوز، صفر نعیمی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود : ملت به عنوان بزرگترین پشتوانه دولت نقش چشمگیری در پیشبرد برنامه های اساسی نظام اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه همواره رابطه مستقیمی میان دولت و ملت برقرار است ، اضافه کرد : ارتباط حقیقی و صمیمی میان دولت و ملت تنها از راه همدلی و همزبانی تحقق پیدا می کند.

وی بیان کرد : موفقیت دولت در گرو همراهی و همدلی مردم است که شایسته است تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی همواره در راستای تامین رفاه مردم تلاش خالصانه ای داشته باشند.

وی شعار سال مقام معظم رهبری را برخاسته از افق دید روشن و امید بخش معظم له خواند و بیان کرد : نتیجه همدلی و همزبانی در وحدت و یکپارچکی خلاصه می شود که ملت و دولت های نظام جمهوری اسلامی همواره در طول تاریخ ۳۶ ساله انقلاب این امر را به نیکی به اثبات رسانده اند.

وی افزود : هر جا ملت به عنوان پشتیبان حقیقی برای دولت ظاهر شده است ، تمامی مسوولان نظام با اقتدار برای اعتلای آرمان های انقلاب تلاش کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از توطئه های اصلی دشمنان را در طول سالیان اخیر دلسرد کردن ملت از اهداف انقلاب اسلامی خواند و اضافه کرد : این توطئه دشمنان نیز به مانند سایر توطئه های پلید آنان محکوم به شکست است چرا که مردم ایران اسلامی با تبعیت راستین از مقام معظم رهبری راه روشن انقلاب را به درستی و شایستگی طی می کنند.

نعیمی ادامه داد : تا زمانی که دولت و ملت در کنار هم و برای یک هدف یعنی اعتلای نام نظام جمهوری اسلامی همت کنند ، این انقلاب از هرگونه تهدید و تهاجمی ایمن است.

به گزارش ایرنا؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴ هجری شمسی ، سال جدید را سال’ دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی’ نامگذاری کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه