کاهش وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن در فومن

فرمانده انتظامی فومن از کاهش وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن طی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

کاهش وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن در فومن

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، بابک علیزاده با اشاره به وضعیت تمهیدات ترافیکی در این شهرستان اظهار داشت: فومن به دلیل جاذبه‌هایی مانند ماسوله و قلعه‌رودخان هر ساله پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران به ویژه در ایام تعطیلات و نوروز است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱.۵ میلیون نفر از نقاط مختلف فومن بازدید کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شد امسال تعداد ورود گردشگران افزایش زیادی یابد به همین منظور تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت در فومن اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در این شهرستان تصریح کرد: با افزایش ورود مسافران و گردشگران تعداد گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در فومن تقویت شدند که در این راستا توفیقاتی نیز داشته‌ایم.

این مسئول از افزایش گشت‌های موتوری و خودرویی پلیس برای کنترل ترافیک شهر فومن خبر داد و یادآور شد: به دلیل حضور مستمر گشت‌های پلیس و نیز همکاری خوب رانندگان نوروز جاری میزان تصادفات و تلفات ناشی از آن در شهرستان فومن کاهش یافته است.

علیزاده با اشاره به درآستانه سیزده نوروز خاطرنشان کرد: از هموطنان و شهروندان می‌خواهیم در این روز همیار پلیس باشند و برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی و جرایم دیگر با پلیس همکاری کنند.

وی از گردشگران نوروزی فومن خواست در روز طبیعت از پارک خودروهای خود در نقاط خلوت خودداری کنند و با مشاهده هر گونه موارد مشکوک با ۱۱۰ پلیس تماس داشته باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه