توزیع بیش از ۱۵ هزار برشور معرفی بقاع شاخص گیلان

مسئول روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت:برای معرفی و آشنایی هرچه بهتر زائرین و مسافرین نوروزی،بیش از ۱۵ هزار برشور معرفی بقاع شاخص استان گیلان در سطح استان گیلان بین گردشگران توزیع شد .

توزیع بیش از ۱۵ هزار برشور معرفی بقاع شاخص گیلان

به گزارش هشت دی نیوز، علی خوشخو ضمن اعلام توزیع بیش از ۱۵ هزار برشور معرفی بقاع شاخص استان گیلان در بین مسافران نوروزی،گفت:طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در ۲۰۰ بقعه و امامزاده استان گیلان از روز ۲۸ اسفند ماه ۹۳ آغاز به‌کار کرد .

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام تعطیلات نوروزی است، گفت:حضور بالای گردشگران و مسافران نوروزی در استان گیلان و طبیعت و وجود تعداد زیادی از امامزادگان در استان شرایط مناسبی را برای ترویج گردشگری مذهبی در گیلان فراهم کرده که تبلیغ و ترویج آن نیازمند همکاری همه دستگاههای مرتبط است .

مسئول روابط عمومی اوقاف و امورخیریه گیلان با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان نیازمند معرفی به مسافران و گردشگران است، افزود:قابلیت پذیرایی، طبیعیت زیبای محیط بقاع متبرکه، فضای معنوی امامزادگان و شرایط اسکان مسافران و زائران و گردشگران باید از سوی رسانه‌ها و مردم معرفی شود .

خوشخو همچنین به تبلیغ و معرفی امامزادگان استان گیلان در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت:ارتباط و تعامل خوبی بین مجموعه اوقاف گیلان با رسانه‌ها اعم از شنیداری، دیداری و مکتوب وجود دارد و این امر در چند سال اخیر موجب معرفی بیشتر بقاع متبرکه شاخص استان گیلان به مسافران و رشد گردشگری مذهبی شده است .

وی همچنین اجرای طرح آرامش بهاری را فرصتی مناسب برای معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه استان گیلان به مسافران نوروزی دانست و افزود:بیش از ۱۵ هزار بروشور معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان توسط روابط عمومی این اداره کل آماده و بین زائرین و مسافران نوروزی توزیع شد./ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه