بی‌احترامی شبکه “نسیم” به عزای فاطمیه!

در حالی که بیت رهبری معظم انقلاب برنامه عزای فاطمیه را تا هفتم فروردین برپا دارد، شبکه نسیم بعد از پایان روز شهادت حضرت فاطمه(س) شادترین آهنگ‌ها و ترانه‌های خود را که تاکنون از رسانه ملی پخش نشده بود، به نمایش درآورد!

بی‌احترامی شبکه “نسیم” به عزای فاطمیه!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، در شب‌ها و روزهایی که مردم در کنار انجام صله رحم و تبریک سال نو به عزای حضرت زهرا(س) می‌پردازند، و شب‌ها در هیئت‌های عزاداری اشک ماتم ریخته و بر سینه می‌کوبند، شبکه نسیم تمام ترانه‌های بسیار شاد خود را برای خنداندن و شاد کردن مردم، به نمایش درآورد!
بنابر این گزارش، رسانه ملی امسال که دهه فاطمیه و شهادت بانوی آب و آینه حضرت زهرا(س) با عید نوروز تقارن پیدا کرده بود، عزاداری حضرت زهرا را صرفا در بیان سبک زندگی حضرت و شیوه‌های همسرداری در اسلام تقلیل داد. و مصیبت آن حضرت و پخش عزاداری‌ها را فقط در یک روز و آن هم روز شهادت حضرت زهرا(س) به نمایش درآورد!
در حالی که بیت رهبری معظم انقلاب برنامه عزای فاطمیه را تا هفتم فروردین برپا دارد، شبکه نسیم بعد از پایان روز شهادت حضرت فاطمه(س) شادترین آهنگ‌ها و ترانه‌های خود را که تاکنون از رسانه ملی پخش نشده بود، به نمایش درآورد.
سوالی که شاید ذهن همه دوستداران حضرت زهرا(س) را مشغول نمود، این است که عزاداری فاطمیه منافاتی با عید نوروز ندارد. و اتفاقا مردم همچون تجمع‌های فاطمی چهارم فروردین نشان دادند که عیدشان بوی فاطمه‌(س) می‌دهد. اما چرا رسانه ملی شادی عید نوروز را بر عزاداری ایام فاطمیه ارحج دانست؟!
فلسفه راه‌اندازی شبکه “نسیم” برای شاد بودن مردم است. و تاکنون برنامه‌های شاد و متنوع بسیاری را به نمایش درآورده است.اما در همه ایام عزاداری، و شهادت اهل‌بیت علیهم‌السلام رعایت احترام عزاداری شیعیان را نگه داشته است. اما با نمایش آهنگ‌های بسیار شاد خود در شب‌هایی که مردم به عزاداری حضرت زهرا(س) مشغول هستند، کارنامه مردودی خود را به ثبت رسانید.
امید است، مدیران شبکه‌های مختلف رسانه ملی در سالی که به نام “همدلی و همزبانی دولت و ملت” نام گرفته است، جایگاه باورهای دینی و ارزشی مردم را بیش از پیش رعایت نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه