جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم کارگردان و آمریکا پشتیبان حمله عربستان به یمن است، گفت: جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن است.

جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن است

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، صفر نعیمی‌رز با بیان اینکه نتایج تلاش آمریکا برای نفوذ در کشورهای اسلامی و ادامه سلطه‌گری شیطان بزرگ بی‌حاصل شده است، اظهار داشت: ملت‌ها امروز بیش از هر روز دیگر به خوی استکباری و زیاده‌خواهی آمریکا پی برده‌اند.

وی با اعلام “تهاجم عربستان به یمن را به‌شدت محکوم می‌کنیم” افزود: مجامع بین‌المللی سکوت خود را در برابر کشتار زنان و کودکان بیگناه یمنی توسط متجاوزان سعودی را بشکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پشت‌پرده حمله نظامی و یورش عربستان به یمن، هراس از بیداری اسلامی ایجاد شده در یمن بوده که آمریکا و صهیونیست‌ها طراح آن هستند.

نعیمی‌رز با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع هستند، تصریح کرد: عربستان به‌عنوان عروسک خیمه‌شب بازی آمریکا در منطقه عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت پشتیبانی از حمله به یمن و ایجاد بی‌ثباتی در آمریکا به‌عهده آمریکا و بازیگر جنگ عربستان سعودی است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها کارگردان حمله نظامی و وحشیانه به یمن هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مردم یمن با الگو قراردادن مردم انقلابی ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌اند، افزود: نظام سلطه در برابر خواسته‌های مردم یمن شکست خورده‌اند و وحشی‌گری و جنگ توسط عربستان نشانه هراس آمریکا و کشورهای مزدور منطقه از مردم بی‌دفاع یمن است.

نعیمی‌رز با بیان اینکه صهیونیسم کارگردان و آمریکا پشتیبان حمله عربستان به یمن است، گفت: جبهه جهانی مقاومت پشتیبان مردم بی‌دفاع یمن بوده و پیروزی مردم یمن در برابر تهاجم بیگانگان حتمی است.

وی با بیان اینکه نفرت و انزجار ملت‌های آزاده از آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه روز به روز بیشتر می‌شود، تأکید کرد: عربستان با حمله به یمن نشان داد در عرصه سیاست خارجی کاملاً به استکبار وابسته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه