انقلابی همچون یمن در عربستان هم شکل خواهدگرفت/ آل‌ سعود درحال نابودی‌ است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ادامه حضور عربستان در قضیه یمن باعث می شود که از داخل عربستان انقلابی شکل بگیرد و در نهایت نه تنها یمن آزاد می شود بلکه عربستان هم آزاد می شود.

انقلابی همچون یمن در عربستان هم شکل خواهدگرفت/ آل‌ سعود درحال نابودی‌ است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس بین الملل هشت دی نیوز با اشاره به تحولات رخ داده در یمن و حمله نظامی عربستان به این کشور، اظهار کرد: مردم یمن مردمی انقلابی هستند و پیشینه تاریخی در مبارزات و آزدای خواهی دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبارزات ایجاد شده در یمن توسط انصار الله افزود: رهبری جنبش یمن را تعدادی جوانانی بر عهده دارند که دارای سوابق انقلابی بسیاری هستند و در میان مردم یمن نفوذ دارند و این بدان معناست که مردم طرفدار آنها می باشند.

ورود عربستان در یمن باتلاق دومی را برای مردمشان ایجاد می کند

کوچکی نژاد با تصریح بر اینکه حرکت عربستان در ماجرای یمن باعث می شود تا آنهایی که در مسیر نابودی هستند در این مسیر سرعت بگیرند؛ گفت: حرکت عربستان در سرکوب و نابودی انقلابیون بحرین، عربستان را در باتلاق بحرین فرو برد و در یمن نیز ورود عربستان باتلاق دومی را برای مردم عربستان ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه یمن باتلاقی است که سران عربستان از آن به راحتی خارج نمی شوند خاطرنشان کرد: در اخبار دیدید که چند روستای عربستان را یمن ها تسخیر کردند و چند خلبان آن را به درک واصل کردند.

حکومت عربستان در ورطه نابودی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به اعتقاد من جنگ یمن و عربستان نابودی عربستان را در پی دارد و حکومت عربستان در ورطه نابودی است هر چند عربستان به تنهایی این جرات را ندارد که با انقلابیون منطقه درگیر شود؛ سران عربستان باید مطمئن باشند که انقلابی همچون یمن در عربستان هم شکل خواهد گرفت.

در نهایت نه تنها یمن آزاد می شود بلکه عربستان هم آزاد می شود

کوچکی نژاد افزود: این انقلاب در عربستان شکل گرفته و منتظر جرقه هایی است و ادامه حضور عربستان در قضیه یمن باعث می شود که از داخل عربستان انقلابی شکل بگیرد و در نهایت نه تنها یمن آزاد می شود بلکه عربستان هم آزاد می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به حضور خود در کنار اروند رود خوزستان محل عملیات کربلای ۴ در حین مصاحبه افزود: این عملیات یکی از بزرگترین عملیات های دفاع مقدس بوده است و از اینجا به همه مردم استان گیلان سلام عرض می کنم و امیدوارم سال ۹۴ سال خوبی برای ملت بزرگ ایران باشد.

بخش دوم مصاحبه با جبار کوچکی نژاد پیرامون مذاکرات هسته ای و شعار سال ۹۴ به زودی منتشر می شود…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه