یادواره شهدایی که با تدبیر برخی مسئولین رودسر در حال لغو شدن است!!!

قرار بود همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای قاسم آباد سفلی با حضور آیت الله سیداحمد خاتمی عضو خبرگان رهبری برگزارشود در حال لغو شدن است.

یادواره شهدایی که با تدبیر برخی مسئولین رودسر در حال لغو شدن است!!!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از کلاچای نیوز ، بیست و چهارمین یادواره سرداران و فرماندهان شهید قاسم آباد با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی (عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری) قرار بود سه شنبه ۴ فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت حضورت فاطمه زهرا (س) در مسجد شهدای قاسم آباد سفلی برگزار گردد با  اتفاقات خاصی که در این چند روزه صورت گرفت ، حضور آیت الله خاتمی در این مراسم لغو ومنتفی شد.

از سوی دیگر بی تدبیری مسئولین بخش چابکسر باعث شد درگیریی بین مسئولین ستاد برگزاری این مراسم و دهیار و شورای محل قاسم آباد صورت گیرد که حادثه هولناکی را رقم زد.

خبرنگار ما عصر دیروز درتماس با امیر جانبازی فرماندار شهرستان رودسر ازوی خواسته بود با میانجیگری باعث آرامش و کنترل این ماجرا شود و جانبازی قول مساعد را داد و اتفاقی که امروز صورت گرفت برخلاف قول مساعد وی شد!!!

عصر امروز با خبر شدیم درگیری تا حدی پیش رفته که باعث زخمی شدن برخی از اعضای ستاد یادواره شهدا گردیده است و این اتفاق درحالی صورت میگیرد که دهیار این روستا خواستار پرداخت عوارض جهت نصب بنریادواره  در سطح روستا شده است.

و در پایان از عملکرد مسئولین شهرستان رودسر این نتیجه گیری بدست می آید که آقایان عکس شهدا را می بینند و برعکس آن عمل  می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکبرزاده
امان از درد بی غیرتی مسولینی که بدنبال هوا و هوس خود هستند و خون شهدا را نیز بازیچه خود می کنند.
علی
حالا ببین کنسرت چه جوری اجرا می کنند.
در حاشیه