بریز و بپاشهای شهرداری رشت در آستانه سال نو!

نوروز سال ۹۴ هم از راه رسید. عده ای شادند و عده ای نیز در غم روسیاهی نزد خانواده شان، سر در گریبان فرو برده و شرمنده اند!

بریز و بپاشهای شهرداری رشت در آستانه سال نو!

به گزارش هشت دی نیوز، نوروز سال ۹۴ هم از راه رسید. عده ای شادند و عده ای نیز در غم روسیاهی نزد خانواده شان، سر در گریبان فرو برده و شرمنده اند!

یقیناً بارها در خصوص معوقات رفتگران شهرداری رشت، اخباری شنیده اید. از انتقاد رسانه ها گرفته تا تجمع و اعتراض پاکبانان زحمتکش مقابل شهرداری رشت.

امسال نیز بسیاری از رفتگران شهر باران های نقره ای به دلیل معوقات و مطالبات چند ماهه حقوق خود، نزد زن و فرزندان و اقوام خود شرمنده اند.

اما تعجب برانگیز ترین چیزی که در این بین وجود دارد ، دریافت پاداش ۵۰ میلیون ریالی هر عضو شورای شهر رشت است!

گزارش خبرنگار گیلان نو، حکایت از آن دارد که هر عضو شورا مبلغ دو میلیون تومان کارت هدیه به انضمام سه میلیون تومان حواله خرید کت و شلوار از یک برند معروف دریافت کرده اند!

این درحالی است که بسیاری از پاکبانان این شهر به دلیل مطالبات چندماهه خود، حتی توان خرید یک دست لباس ساده نوروزی برای کودکان خود را ندارند!

البته یکی از کارمندان شورای شهر رشت اظهار داشت: محمود باقری خطیبانی در اعتراض به این روند از دریافت هدیه خود امتناع ورزید و کارت هدیه و حواله مزبور را بین پرسنل شورای شهر تقسیم کرد.

البته از همه اینها عجیب تر دریافت پاداش حدوداً یک میلیارد ریالی یکی از کارمندان شهرداری رشت است که در هیات مدیره چندین سازمان از مجموعه شهرداری عضو است!

اما کلام پایانی!

در پایان ضمن ادای احترام به کلیه پاکبانان شهر باران های نقره،سکوت می کنیم و قضاوت این ماجرا را به خداوند سبحان و سپس شهروندان فهیم رشتی واگذار می کنیم./ گیلان نو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اصلی
سلام بنده با افتخار تمام اعلام میکنمامسال اوج رفتارهای" کس به نیه بره" را شاهد خواهید بود .چه از ۸ دی و چه مذاکزات هسته ای.این بیسکوییت ساقه طلایی من کجاست آقای مهندس
ناشناس
فعلاً هر خیابان که شیم شهرداری ایته مرغانه بولوار درون بودکوده
محسن پور
برار جان ریخت و پاش تو شهرداری درون به اوج خودش فرسه. همه در حال گفتگو با همدیگه ایسن و یاد و نام و خاطره اون فیلسوف انزلی چی و اون جمله گهربارشه زنده کودن. اطو پیش بره شورای چارمم باید بوشو پیش شورای قبلی. [...]
در حاشیه