برگزاری راهپیمایی خودجوش جمعه بی اعتمادی به آمریکا/ مردم تهران نسبت به «فریب مذاکره» هشدار دادند

در حالی که بیشتر از چند روز تا مذاکرات هسته ای ژنو باقی نمانده، دیروز در «جمعه بی اعتمادی به آمریکا» نماز جمعه تهران باز هم حال و هوای ضدآمریکایی داشت.

برگزاری راهپیمایی خودجوش جمعه بی اعتمادی به آمریکا/ مردم تهران نسبت به «فریب مذاکره» هشدار دادند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از کمیته صیانت از منافع ایران، مردم نمازگزار تهران پس از نماز جمعه با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» راهپیمایی کردند. شعارهای «به آمریکای شیاد/ نمی کنیم اعتماد»، «مذاکره بهانه است/ فریب دشمنانه است» بیانگر عدم اعتماد مردم به آمریکا و مذاکره با او بود.

در پایان این راهپیمایی که از درب جنوبی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار شد، جوانان معترض با آتش زدن پرچم آمریکا نفرت خود از زورگویی ها و فریبکاری های دولت آمریکا ابراز داشتند.

قطعنامه پایانی این راهپیمایی به شرح زیر است:

ما نمازگزاران جمعه تهران ضمن محکومیت شدید تهدیدات نظامی اخیر ایالات متحده و رئیس جمهور این کشور که بار دیگر از روی میز بودن تمام گزینه ها سخن گفته است اعلام می داریم:

۱-پاسخ همیشگی ملت ایران به تهدیدات نظامی و تحریم های ظالمانه دشمنان ملت، مقاومت و ایستادگی و شعار دشمن شکن «مرگ بر آمریکا» است.

۲-این رفتار ایالات متحده بار دیگر نشان داد تأکید رهبر معظم انقلاب بر «بی اعتمادی» به آمریکا تأکیدی بجا و درست بوده و دولت مردان نیز باید دست از خوش بینی به آمریکا و فراموش کردن دشمنی های شصت ساله این کشور با ملت ایران بپرهیزند.

۳-ما نمازگزاران جمعه ضمن نامگذاری این جمعه به جمعه «بی اعتمادی به آمریکا» اعلام می داریم مادامی که دشمنی های شیطان بزرگ با ملت ایران ادامه دارد هر جمعه صدای استکبار ستیزی خود را بلندتر به گوش همگان خواهیم رساند.

شایان ذکر است مطابق اخبار رسیده به کمیته صیانت از منافع ایران، مردم نمازگزار در نماز جمعه های سراسر کشور من جمله مشهد، قم، سمنان، شاهرود با برپایی تجمعاتی مشابه و ابراز انزجار نسبت به سیاست های آمریکا بی اعتمادی خود به مذاکره با شیطان بزرگ را اعلام کردند. گزارش های تکمیلی از سایر شهرها متعاقباً اعلام خواهد شد.

 20131011_131203-481x500

20131011_131546-500x281

IMG_5355-500x375

IMG_5461-500x375

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه