حوزه علمیه امیرالمومنین(ع)نرم افزاری همانند وایبر برای‌جوانان درست‌کند

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان گفت: امیدوارم حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) نرم افزاری همانند وایبر و واتس آپ برای جوانان درست کند.

حوزه علمیه امیرالمومنین(ع)نرم افزاری همانند وایبر برای‌جوانان درست‌کند

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، حجت ‌الاسلام و المسلمین هادی شکری در مراسم افتتاح وبسایت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت با اشاره به سرعت بالای علم در جامعه اظهار کرد: طبق گفته دانشمندان هر ۵ سال به ۵ سال دانش های بشر دو برابر می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان به وضعیت نامطلوب فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: افراد مذهبی و حزب اللهی دریاها، سینماها، پارک ها و … را از حضورشان خالی می گذارند و باعث میدان دادن به هنجارشکنان می شوند.

وی سرمایه های موجود در اسلام را بسیار غنی دانست و افزود: با همه این امکانات باز هم برای بشریت کم کار کردیم.

حجت الاسلام شکری با اشاره به سایت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ابراز نمود: امیدواریم با راه اندازی این وبسایت شاهد پاسخ گویی آنلاین روحانیون به سوالات جوانان باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: جوانان جامعه از بیکاری خود سراغ اینترنت می روند و مطالب ناراحت کننده ای را جستجو می کنند که آمارش تاسف بار است.

وی با اشاره به شبکه های موبایلی در فضای مجازی اذعان داشت: متأسفانه استقبال جوانان ما از سایتها، وایبر، لاین و … بیشتر از مساجد و منبرها شده است.

حجت الاسلام شکری درخواستی مطرح کرد و گفت: امیدوارم حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) نرم افزاری همانند وایبر و واتس آپ برای جوانان درست کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه خوب است حوزه های علمیه معاونتی در خصوص مسائل هنری و فرهنگی هم داشته باشند، افزود: یک طلبه در کنار خواندن دروس خود باید بتواند کارگردان و فیلم ساز هم شود.

وی همچنین اضافه کرد: امروزه یک روحانی نمی تواند به خانه مردم رود و در بزند و همانند یک پزشک طبابت کند، ولی اگر سایتی داشته باشد می تواند به اتاق خانه ها هم برود.

لازم به ذکر است که در این نشست حجت الاسلام خیرخواه معاون آموزشی حوزه علمیه و حجت الاسلام زمانی دادستان دادگاه ویژه روحانیت هم حضور داشتند و دقایق کوتاهی سخنرانی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه