تعریف و تمجیدهای امام جمعه لاهیجان از حجت الاسلام مجرد/ شانس بزرگ آیت الله قربانی

امام جمعه موقت رشت گفت: یک شانس بزرگی که آیت الله قربانی آوردند، این بود که شخصی به بزرگواری حاج آقا مجرد را در کنار خود دارند.

تعریف و تمجیدهای امام جمعه لاهیجان از حجت الاسلام مجرد/ شانس بزرگ آیت الله قربانی

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، مراسم افتتاحیه وبسایت حوزه امیرالمومنین(ع) عصر امروز(دوشنبه) با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان و همچنین حجت الاسلام مهدی مجرد، حجت الاسلام عبدالله زاده، حجت الاسلام شکری و عده ای از روحانیون و طلاب این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده در این مراسم دقایق کوتاهی به ایراد سخن پرداخت که محور اصلی مباحثش تشکرهای ویژه از حجت الاسلام مجرد بود.

امام جمعه شهرستان لاهیجان اظهار کرد: “از فکر باز و اندیشه خوب حضرت حجت الاسلام مجرد پیرامون مسائل حوزه امیرالمومنین(ع) سپاس و قدردانی می کنم.”

وی در همین خصوص تأکید کرد: “یک شانس بزرگی که آیت الله قربانی آوردند، این بود که شخصی به بزرگواری حاج آقا مجرد را در کنار خود دارند.

IMG_0500

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: “اگر علمای بزرگ کشور و مخصوصا سایر نمایندگان ولی فقیه استانها، فردی همانند حجت الاسلام مجرد برای خود داشتند، به پیشرفت چشمگیری می رسیدند.”

وی با اشاره به برخی از مشکلات استان گیلان در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: شما خودتان همواره دیده اید که با دستان توانمند حاج آقا مجرد همیشه مشکلات استان حل شده است.

حجت الاسلام عبدالله زاده به سخنرانی های طلاب و روحانیون در مساجد اشاره کرد و گفت: ” کتاب منشور مملکت داری حضرت آیت الله قربانی دامت برکاته برای طلبه ها بسیار خوب است و می توانند در منبرهایشان از آن استفاده کنند.”

وی همچنین به لزوم ترویج مباحث دینی از طریق رسانه ها اشاره و بیان نمود: وبسایت حوزه علمیه بزرگ امیرالمومنین(ع) رشت نیز می تواند گام موثری در این راستا داشته باشد.

امام جمعه لاهیجان بهترین ابزار تبلیغ دین اسلام را همین سایتها دانست و اذعان داشت: در تهاجمات فرهنگی دشمن، باید جوانان را از آلوده شدن به گناه بازداشت.

امام جمعه موقت رشت در پایان با اجازه از حجت الاسلام مجرد اشاره ای هم به ایام فاطمیه کرد و روایتی از حضرت فاطمه زهرا(س) پیرامون شهادت آن حضرت بیان نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهندس ملک
خداوند حاج آقا قربانی و حاج آقا مجرد رو که از برکات استان گیلان هستند و مایه عزت و افتخار و آبروی این استان هستند برای همه ما حفظ کند
لاهیجی در پاسخ به مهندس ملک
انشالله خداوند شما رو هم با این دو بزرگوار!!! محشور فرماید . آمین یا رب العلامین
مسلمان در پاسخ به لاهیجی
مقدمات حشر همین فرمایشات عالمانه وپرهیزگارانه است،مبارکه ان شاالله. وای به حال ما.......
ناشناس
پس که بزرگوار ها !!!!
ابوذر
به روباه گفتن شادهت کیه گفتش دمم !
مهدی ازرشت
ان شاالله تعریف وتمجیدها الهی باشدنه شیطانی.یعنی برای رضای خالق باشدنه مخلوق.
محسن پور
آ برار من حاج آقا مجرد رو شناسم ایشان شخصیت فرهیخته ی فرهنگی و علمیه استان درون هستن. من خودم به سوابق علمی و فرهنگیه ایشان افتخار کنم ایشان خودش منه از لحاظ علمی و فرهنگی بزرگ بوکوده و منم ازش ممنونم اینقدر تو استان ما کس به کس نیه که هرکسی از هرجایی بوشوه و خدمات حاج آقا مجرد رو زیر سوال بره
حزب الله
]اقای عبد الله زاده ازشما بعیده شما که شاگرد اقای ثمری بودید این همه مبالغه نمی کردید چطور شد بخاطر فامیل [...] این قدر به [...]افتادید.....اگر یک [...]دیگر به شما بدهد حتما از او [...] میکنید ...دست ازاین کارها بردار.....
مسلمان
به ما یادداده اندکه به صورت مداحان خاک بپاشید.درحدیث دیگری امده:من مدحه ذبحه،هرکس کسی را مدح(چاپلوسی) کنداوراذبح کرده. بویژه خوب است علما از رفتاری که شائبه تملق داشته باشدبپرهیزندتا کلام بعدیشان موثرباشد
جوان
آقای امام جمعه لاهیجان وقتی این حرف رو زدی خدارو هم مدنظر گرفتی؟؟؟؟؟ یافقط امام جمععه موقتی رشت رو...
عبدالله
این قدر به همدیگر نون قرض ندهید
فیلسوف انزلی چی
اوووووووو چقدر اینجا رو شلوغ بوکودین؟ آیت الله صافی به حجت الاسلام مجرد لباس روحانیت اعطا بوکوده. چرا بعضیا کاسه داغتر از آش بوبوستن؟ ینی شما خوایین بگین که از آیت الله صافیم بیشتر درک و فهم کنین؟! ینی شما از روحانیت معزز استان درونم بیشتر بفهمین؟!
گیلک
برید دست به دعا بشید و خدا ور شکر کنید که سایه آیت الله قربانی حفظه الله و حجت الاسلام و المسلمین مجرد دامت برکاته بالای سرتون هست. و دعا کنید که همیشه سایه این دو عزیز بر سر مردم استان گیلان مستدام باشه. زحمات این دو عزیز در توسعه دینی و فرهنگی و علمی استان و جلوگیری از تندروی ها و انحرافات برخی افراد ستودنیست. بدخواهان مطمئنا بدنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به جایگاه این دو عزیز بزرگوار هستند
محسن پور اصلی
واقعا که به نظر من اگه یک نفر تو این استان باشه که درد مردمو بفهمه همین حاج آقا مجرده که دشمن تو همین سایت ها و گرداتنندگانش زیاد داره.اینو همه میدونن که چه کسایی بساط تمسخر ازین شخصیت فرهنگی هنری مذهبی رو به راه انداختن.من به همون(با الف خوانده شود) گفتم آقا...!!!
ناشناس
جناب عبدالله زاده با خواندن صحبتهای خودت حقیقتا شرمنده نمی شوی . یک روحانی تا این اندازه [...] باشد؟
حزب الله
سلام به این (جدید الاسلام )بگوئید کاری نکند [...] استان کنفرانس خبری تشکیل بدهد انوقت هیج کدام انها در [...] نخواهد ماند.....
علی
[...] ظاهر و باطنش یکی نیست
یک شهروند لاهیجان
موضوع بدعت گذاری در دین از ابتدای شروع اسلام همواره همانند آفتی در جان پیکره اسلام ومسلمین بوده و هست که خلیفه دوم به عنوان سردمردار بدعت گذاری در دین بود ، به نظر شما مخاطبان آیا کسی با شصت سال طول عمر به صورت یک شبه میتواند [...] شود؟؟؟!!!!وایا کسی با این قدرت ه بپردازد !!شما خودتان قضاوت کنید . برای اطلاع عزیزان علاقه مند به موضوع آقای [...] به اطلاع برسانیم که ایشان یک کارمند ساده سازمان چای بودند و یک مغازه ساده لباس فروشی بچه گانه به امرار معاش میپرداخت دو ساختمان یکی پنج طبقه بدون مجوز شهرداری و یکی دیگر در شیشه گران خودتان قضاوت کنید که آیا با این سابقه میتوان به این سرمایه رسید؟
در حاشیه