زورگویی ها در ما اثری ندارد/ جمهوری اسلامی ایران خار چشم کشورهای سلطه گر است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: اگر زمانی آرزو داشتیم هواپیمای بدون سرنشین را ببینیم امروز با مغز نخبگان جوانمان که تراوشات خون شهدای ماست، نفس دشمن را حس می کنیم.

زورگویی ها در ما اثری ندارد/ جمهوری اسلامی ایران خار چشم کشورهای سلطه گر است

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از خوبان خبر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در یادواره سرداران و ۱۶۵ شهید بخش خمام ، ضمن تشکر از همه سلحشوران گیلانی به نمایندگی از تمام ملت غیور جمهوری اسلامی ایران، که در این پایگاه مردمی، الهی و مقدس حضور یافتند گفت: درود خدا بر شهدای عزیز دیار خمام.

وی با اشاره به جمعیت ۵۶۰۰۰ نفری بخش خمام گفت: نسبت به جمعیت این منطقه از هر ۱۸۰ نفر یک شهید تقدیم انقلاب شده است. این در حالی است که این آمار در کل کشور به ازای هر ۲۲۰ نفر یک شهید است. خدا قوت و احسنت بر تربیت پدران و مادران این سرزمین.

امیر اسماعیلی برگزاری چنین مراسماتی را موجب رضایت و خوشحالی خانواده های شهدا دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در تبیین سیاست های کلی نظام در سال ۱۳۸۹، یکی از سیاست های نظام را ترویج فرهنگ ایثارگری نامیدند.

وی با اشاره به این مطلب که شهدا از خانواده خود شفاعت می کنند گفت: اهل بیت شهدا تنها خانواده نسبی آن ها نیست. بلکه خانواده سببی آن ها هم هست.

امیر اسماعیلی افزود: نقش شهید را نمی توان با نقش هیچ موجود زنده ای در این دنیا مقایسه کرد. منطق شهید منطق سوختن و روشن کردن است.

اسماعیلی تصریح کرد: راز شهدای ما رمز خون است و رمز پیروزی ایشان، همین راز خون است. این را از امام شهیدمان امام حسین (ع) آموختیم که زرق و برق دشمن هیچ اثری ندارد.

وی تصریح کرد: شهدا در انقلاب نشان دادند که چگونه یک مشت خالی می تواند در برابر گلوله بایستد و حرف خود را به کرسی بنشاند.

امیر اسماعیلی با بیان این مطلب که کسی که نیت شهادت کند حتی اگر در بستر بیماری بمیرد، شهید محسوب می شود گفت: در واقع کسی که حب آل محمد (ص) را داشته باشد، شهید محسوب می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره نمود که « زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و افزود: همه کسانی که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا اقدام به برگزاری چنین مراسماتی می کنند اجر شهید را دارند.

امیر اسماعیلی یکی از میراث های شهدا را اعتماد به نفس و خود باوری دانست و اضافه نمود: در عرصه نانو، خیلی از کشورهای دنیا که هیچ تهدیدی نمی شوند، تحریم هم نمی شوند، از ما خیلی عقب تر هستند.

وی با بیان این مطلب که حضرت آقا در دوران رهبری شان کلمه ای و لحظه ای از صراط مستقیم عدول نکرده اند گفت: این است که ما به رهبرمان اعتماد داریم و به ایشان عشق می ورزیم.

امیر اسماعیلی گفت: زورگویی ها برای جمهوری اسلامی ایران اثری ندارد. مگر ما برای زور نگفتن دشمن به آن ها التماس می کنیم؟ و یا محصولات و معادن و ذخایر زمینی مان را تقدیمشان می کنیم؟ خیر . ما در مقابلشان سینه سپر می کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون خار چشم کشورهای سلطه گر است.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: اگر زمانی آرزو داشتیم هواپیمای بدون سرنشین را ببینیم امروز با مغز نخبگان جوانمان که تراوشات خون شهدای ماست، نفس دشمن را حس می کنیم.

وی یکی دیگر از میراث های گرانقدر شهدا را تولد تفکر بسیجی در همه عرصه ها دانست و خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ مردم همچون کوه در خیابان ها ظاهر شدند. چون همه خود را سهیم می دانند. ما اختلاف داریم اما انحراف نداریم. زیرا خدا، رهبر و مسیرمان مشخص است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
الفتی
سلام و التماس دعا
در حاشیه